اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان میراث آذربایجان شرقی خبر داد:

آغاز مرمت خانه علامه امینی در سراب

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی از آغاز عملیات مرمتی خانه علامه امینی در شهرستان سراب خبر داد.

آغاز مرمت خانه علامه امینی در سراب
به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، تراب محمدی ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های شهرستان سراب اظهار داشت: تملک خانه علامه امینی در روستای «سردها» سراب انجام شده و مرمت و بازسازی این مکان که از مصوبات سفر دوم هیئت دولت به استان است با تخصیص 500 میلیون ریال اعتبار آغاز می‌شود.
وی به توانمندی‌های بالقوه آذربایجان‌شرقی برای جذب گردشگر اشاره کرد و توجه به مرمت و استانداردسازی آب‌های گرم و معدنی استان را از شاخصه‌های مهم توسعه توریسم سلامت برشمرد و افزود: شهرستان سراب به لحاظ وجود آب‌های گرم معدنی دارای قابلیت‌های ویژه در این بخش است که در صدد ایجاد زیرساخت‌های لازم در منطقه هستیم.
وی احداث راه ارتباطی چهار آبگرم معدنی سراب به یکدیگر، ایجاد کمپ‌های گردشگری و سرویس‌های بهداشتی در مناطق ویژه و بهسازی و آسفالت مسیر آبگرم روستای «اردها» را از مهم‌ترین اقدامات انجام یافته در این راستا عنوان کرد.محمدی، مرمت و بازسازی مساجد شاهزاده قاسم سراب، روستای «اسنق » و «جمال‌آباد » را از دیگر پروژه‌های اجرایی سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌شرقی در شهرستان سراب ذکر کرد و گفت: برای اجرای این پروژه‌ها تاکنون بیش از 20 میلیارد ریال هزینه شده است.
انتهای پیام/م30              
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول