اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقه‌ای؛

کودکان سقزی لاله‌ها را نقاشی کردند

خبرگزاری فارس: مرکز فرهنگی هنری شماره دو سقز با حضور کودکان و نوجوانان مسابقه نقاشی با عنوان یادگار لاله‌ها را برگزار کرد.

کودکان سقزی لاله‌ها را نقاشی کردند
 به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، در  این مسابقه که با حضور فعال کودکان و نوجوانان سقزی برگزار شد کودکان از لاله‌ها به عنوان نماد شهیدان نقاشی کردند.
مدیر کانون کودکان و نوجوانان کردستان هدف از برگزاری این مسابقه را آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان  با فضای جنگ و یادآوری رشادت‌های شهدای جنگ تحمیلی عنوان کرد.
به گفته سهیلا شیخی معرفی شخصیت دو شهید والامقام از شهدای هشت سال دفاع مقدس، معرفی کتاب شب‌های معطر و کوچه صمصام به اعضا، نمایش فیلم‌های مستند از هشت سال دفاع مقدس از جمله برنامه‌های مرکز شماره دو سقز بود که در هفته گذشته با حضور کودکان و نوجوانان برگزار شد.
مسابقه ادبی نامه بهار، شعرخوانی از اشعار کتاب شب‌های معطر (مجموعه آثار برگزیده همایش شعر هفته دفاع مقدس )، کارگاه خوشنویسی خون ماندگار از دیگر برنامه‌هایی بود که به مناسبت هفته دفاع مقدس در مرکز شماره دو سقز برگزار شد.

*برگزاری مسابقه به یاد لاله‌های پرپر در کانون بیجار
شیخی همچنین گفت: مرکز فرهنگی هنری بیجار به مناسبت هفته دفاع مقدس و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای نوجوان عرصه خون و شمشیر در اردویی یک روزه در پارک شاهد بیجار حضور یافته و به خلق آثار ادبی و هنری خود در این زمینه پرداختند.
در این اردوی یک روزه اعضای پسر مرکز بیجار با حضور در پارک شاهد مسابقه ادبی با عنوان" به یاد لاله‌های پرپر" قطعه‌های ادبی خود را به شهدای نوجوان تقدیم کردند، همچنین به همین مناسبت ایستگاه نقاشی در فضای پارک نیز برگزار شده و به تعدادی از آثار برتر جوایزی اهدا شد.

* ساخت ماکت جبهه جنگ حق علیه باطل در سقز
مربیان مرکز شماره یک سقز به مناسبت هفته دفاع مقدس دفاع مقدس ماکت جبهه جنگ حق علیه باطل را به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس با همکاری اعضا ساختند تا بدین وسیله اعضا را بیشتر با حال و هوای هشت سال دفاع مقدس آشنا کنند.
تهیه نشریه دیواری با موضوع شهیدان زنده‌اند توسط اعضا، مسابقه خوشنویسی با عنوان شهیدان همیشه جاوید و معرفی کتاب جنگ ایران و عراق از دیگر برنامه‌های اجرایی مرکز شماره یک سقز بود که با حضور اعضا برگزار شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول