اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش سمیرم :

اسلام معیار مکاتب دیگر در کرامت بخشی به زن است‌

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش سمیرم گفت: هیچ مکتب و فرهنگی به اندازه اسلام برای زن ارزش قائل نیست و آنچه امروز به زن ارزش داده، دین مبین اسلام و سفارشات قرآن و ائمه معصومین(ص) است.

اسلام معیار مکاتب دیگر در کرامت بخشی به زن است‌
به گزارش خبرگزاری فارس، سید ضیاء موسوی، در همایش عفاف و حجاب خطاب به دانش‌آموزان دختر دبیرستان فردوس، ضمن گرامی‌داشت دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه(ص)، به وضعیت زن در جامعه قبل از اسلام پرداخت و گفت: هیچ مکتب و فرهنگی به اندازه این دین برای زن ارزش قائل نیست و آنچه امروز به زن ارزش داده، دین مبین اسلام و سفارشات قرآن و ‌ائمه معصومین(ص) است.
وی هدف از برگزاری نمایشگاه‌ها و همایش‌های عفاف و حجاب را نهادینه کردن پیام حجاب و عفاف به عنوان ارزش در وجود دانش‌آموزان دانست و افزود: باید با تلاش و حرکت در مسیر اسلام، برای حفظ و تقویت این ارزش‌ها و کرامات انسانی تلاش کنیم.
مدیر آموزش و پرورش سمیرم ادامه داد: با تقواترین افراد به خدا نزدیک‌تر می‌شوند و تفاوتی میان زن و مرد وجود ندارد و زن می‌تواند الگویی برای مرد باشد.
وی با تاکید بر اهمیت حجاب در اسلام گفت: حجاب چیزی جز منفعت برای زن ندارد و بالاترین ارزش‌ها را برای زنان به ارمغان می‌آورد.
موسوی نقش زن در خانواده را اساس تربیت اسلامی فرزندان و نسل آینده جامعه عنوان کرد و افزود: امروزه برای تربیت نسلی سالم، نیازمند الگوبرداری از سیره و منش اولیا و انبیا الهی هستیم.
وی اضافه کرد: زنان در جامعه اسلامی با رعایت حجاب و عفاف، این فرهنگ اسلامی را در بین سایر زنان ترویج و تعمیق بخشند.
مدیر آموزش و پرورش سمیرم با اشاره به هم‌زمانی آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس،‌گفت: شهیدان، جوانان برومند و باتقوا و برومند این سرزمین بودند که برای حراست از ارزش‌های سرزمین، جان خود را فدا کردند تا شما امروز در آسایش و امنیت باشید.
وی از ایران به عنوان جزیره ثبات و امنیت یاد کرد و ادامه داد: شما به عنوان آینده‌سازان این مملکت باید از موقعیت‌ها و فرصت‌های پیش رو در جهت پیشرفت و سربلندی ایران اسلامی به عنوان الگوی دیگر کشورها استفاده کنید.
به گزارش خبرگزاری فارس در حاشیه برگزاری این مراسم نمایشگاهی از کتب، پوسترها و تصاویر مربوط به حجاب و عفاف به نمایش گذاشته شد.  
انتهای پیام؛/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول