اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 ماهه اول سال جاری صورت گرفت؛

پرداخت 700 میلیارد تومان تسهیلات به تعاونی‌های کشور

خبرگزاری فارس: مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: در شش ماهه اول سال جاری 700 میلیارد تومان تسهیلات برای تعاونیهای کشور درنظر گرفته شده است.

پرداخت 700 میلیارد تومان تسهیلات به تعاونی‌های کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، ماشاءالله عظیمی صبح امروز در همایش مراسم افتتاح بانک توسعه تعاون بابلسر اظهار داشت: حدود 15سال قبل در زمان تاسیس صندوق تعاون 40میلیارد تومان در تعاونی‌های استان سرمایه‌گذاری شد که در پنج سال گذشته در دولت‌های نهم و دهم 240 میلیارد تومان در مازندران سرمایه‌گذاری شده که این مبلغ 6 برابر شده است.
وی خاطرنشان کرد: در راستای ارتقای سهم اقتصادی تعاونی در کشور به ویژه در مازندران این نهاد کوچک مالی که تنها موسسه اعتباری بخش تعاون است با تدبیر و حمایت مقام معظم رهبری  صندوق تعاون به بانک تبدیل و دارای قانون دائمی شد.
عظیمی بیان داشت: در حال حاضر این بانک جزء نهادهای مالی و ماندگار است که برای پشتیبانی مردم حامی تعاون خواهد بود و درصدد هستیم در برنامه پنج ساله آینده بتوانیم این بانک به عنوان بانک تخصصی و توسعه‌ای به اقتصاد مردم در تعاون کمک ویژه‌ای کند.
وی با اشاره به اینکه شهرستان بابلسر از قابلیت‌های ویژه‌ای در تعاونی‌های کشور برخوردار است افزود: امیدواریم با حمایت نجف‌نژاد نماینده مردم بابلسر درمجلس سهم این توسعه افزایش یابد.
عظیمی تصریح کرد: در شش ماهه اول سال جاری 700 میلیارد تومان تسهیلات درنظر گرفتیم؛‌ شعب بانک توسعه و تعاون مازندران از ابتدای فعالیت تا سال 84 حدود 400 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد و از سال 84 تا پایان شهریور امسال حدود 240میلیارد تومان تسهیلات به تشکل‌های تعاونی در سطح استان پرداخت شد.
وی افزود:  از سال 84 تاکنون حدود 20 هزار شغل در بخش‌های کشاورزی، صنعت و سایر بخش‌های مازندران ایجاد شد.
انتهای پیام/خ30 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول