اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه:

ولایت‌پذیری عامل هراس دشمنان از سپاه است

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: ولایت‌پذیری، تقوا، شهادت‌طلبی، بصیرت و آگاهی باعث ترس دشمنان از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

ولایت‌پذیری عامل هراس دشمنان از سپاه است
سردار عبدالله عراقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: در نمایشگاه یاد یاران فعالیت‌های بسیار ارزشمند و خوبی صورت گرفته بود و ضمن اینکه موضوعات جدیدی داشت، آثار دوره دفاع مقدس را هم به نمایش گذاشته بود.
وی با بیان اینکه با همین فعالیت‌ها می‌توانیم  فرهنگ دوره دفاع مقدس را به نسل جدید منتقل کنیم، تصریح کرد: با برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی، رزمایش‌هایی، گردهمایی‌ها و خاطره‌گویی‌ها می‌توانیم آثار دفاع مقدس را به نسلی که جنگ را ندیده‌اند انتقال دهیم و بنده از موضوعات و محتوای نمایشگاه استفاده کردم.
جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به اینکه امروز سپاه پاسداران تمام نیروهای خود را در صحنه نبرد جنگ نرم بسیج کرده است، افزود: نیروی زمینی کارسختی را در حال دنبال کردن است و ما با بصیرت کامل فعالیت‌های جنگ نرم را هم دنبال می‌کنیم.
عراقی با تاکید بر اینکه هرکس استقلال، تمامیت ارضی، حاکمیت کامل اسلام و قرآن را در کشورمان تهدید کند سپاه و بسیج با او مقابله خواهد کرد، خاطرنشان کرد: ولایت‌پذیری، تقوا، شهادت‌طلبی، بصیرت و آگاهی باعث ترس دشمنان از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
انتهای پیام/ص30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول