اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران خبر داد:

اختصاص 47 میلیارد ریال برای امور آب‌بندان‌های مازندران

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران از اختصاص 47 میلیارد و 350 میلیون ریالی برای فعالیت در بخش آب‌بندان‌های استان مازندران خبر داد.

اختصاص 47 میلیارد ریال برای امور آب‌بندان‌های مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید علی اکبر طاهایی ظهر پنجشنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه مازندران بیان داشت: ظرفیت‌های حوزه شیلاتی، دریای خزر و کشاورزی باید در استان مازندران فعال شود.
وی با تاکید بر اینکه محققان و کارشناسان شیلاتی را در حوزه تخصص تحصیلی باید به کارگیری شوند، خاطرنشان کرد: با مشارکت تحصیلکرده‌های بخش کشاورزی اراضی شیبدار و جنگل‌های استان باید بهسازی و برای بهره‌برداری بهینه مورد استفاده قرار گیرد.
استاندار مازندران با اشاره به اینکه از آب‌بندان‌های سطح استان مازندران باید استفاده سه منظوره شود، تصریح کرد: آب‌بندان‌ها با کاربری تامین آب اراضی زارعی، شیلاتی و گردشگری مورد توجه قرار گرفته اما در مازندران در بخش گردشگری این ظرفیت اقتصادی نادیده گرفته شده است.
وی از اختصاص 47 میلیارد و 350 میلیون ریالی برای فعالیت در بخش آب‌بندان‌های استان مازندران خبر داد و گفت: فرمانداران شهرستان‌ها در تقسیم اعتبارات این بخش توجه ویژه‌ای داشته باشند تا حق شهرستانی ضایع نشود.
نماینده عالی دولت در استان مازندران با بیان اینکه در دیدار اخیر با معاون اول رئیس جمهوری، مقرر شد اعتبار اختصاصی برای راه‌اندازی کارخانجات زباله سوز در شهرهای مازندران در بودجه امسال و سال آینده لحاظ شود، اظهار داشت: دیدار اخیری که به اتفاق دبیر مجمع نمایندگان مازندران در دفتر معاول رئیس جمهور برگزار شد گزارش آخرین وضعیت پروژه‌های نیمه کاره استان و پروژه‌های اجرانشده سفر دولت ارائه شد.
طاهایی خاطرنشان کرد: برای ایجاد کارخانجات زباله‌سوز در ساری و نوشهر بحث و تبادل نظر با معاون اول رئیس جمهور صورت گرفت؛ در متمم بودجه سال جاری و آینده اعتباری برای احداث کارخانه زباله‌سوز در شهرهای استان مقرر شد و به‌زودی عملیات اجرایی پروژه‌های ملی شروع می‌شود.
در این جلسه از قهرمانان و مدال‌آوران کشتی مازندرانی که در ترکیه پرچم جمهوری اسلامی را به اهتزاز درآوردند، قدردانی شد.
 انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول