اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست هیئت امنای دانشگاه آزاد؛

تاسیس واحد علوم تحقیقات آیت‌الله آملی تصویب شد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آیت‌الله آملی گفت: تاسیس شعبه علوم و تحقیقات در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی به تصویب رسید.

تاسیس واحد علوم تحقیقات آیت‌الله آملی تصویب شد
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، علی محمد صفانیا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پنجاه و نهمین اجلاس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست هاشمی رفسنجانی، جاسبی و سایر اعضای هیئت امنا موضوع تاسیس شعبه واحد علوم تحقیقات در استان مازندران واحد آیت‌الله آملی مطرح شد و با توضیحات جاسبی مورد تصویب قرار گرفت.
به گفته وی تمام مراکز استان‌ها می‌توانند دارای یک شعبه مرکز علوم تحقیقات باشند، اما شعبه علوم تحقیقات واحد آیت‌الله آملی تنها واحدی در مازندران است که دانشگاه مستقر می‌شود.
صفانیا یادآور شد: این خواسته از زمان تاسیس این واحد دانشگاهی از سوی موسسان دانشگاه مطرح بود و در نخستین جلسه شورای سیاست‌گذاری با حضور باقر لاریجانی ریاست دانشگاه علوم پزشکی تهران و فاضل لاریجانی مشاور ریاست دانشگاه مجددا مطرح و سرانجام به تصویب نهایی رسید.
وی افزود: با این مصوبه باید تلاش مضاعف کرد تا رشته‌های مورد نیاز تحصیلات تکمیلی در مقاطع ارشد و دکتری را در واحد آیت‌الله آملی داشته باشیم. 
رئیس واحد آیت‌الله آملی این خبر را برای مردم علم دوست و عالم‌پرور شهر آمل بسیار شیرین دانست و خاطرنشان کرد: قطعا راه‌اندازی شعبه علوم تحقیقات ثمرات علمی بسیار خوبی را برای استان مازندران به ویژه مردم منطقه، به‌ویژه شهرستان آمل خواهد داشت و ادامه تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری را آسان‌تر خواهد کرد.
این مسئول در پایان اذعان داشت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی در بیش از 60 رشته دانشگاهی حدود 6 هزار دانشجو دارد.
انتهای‌ پیام،/ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول