اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار علی فضلی:

دفاع مقدس آیینه تمام‌نمای صلابت جوانان ایران است

خبرگزاری فارس: جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دفاع مقدس آیینه تمام‌نمای غیرت و صلابت جوانان ایران اسلامی است.

دفاع مقدس آیینه تمام‌نمای صلابت جوانان ایران است
به گزارش خبرنگار فارس از نکا، سردار علی فضلی در یادواره 32 تن از شهدای  نیروگاه شهید سلیمی نکا که در حادثه بمباران هوایی سال 66 به شهادت رسیدند، اظهار داشت: در جنگ هشت ساله کشورهای مختلف علیه ایران اسلامی، مهم‌ترین اسلحه رزمندگان ایمانشان بود و بدون ایمان هرگز پیروزی‌های متعدد نصیب حالمان نمی‌شد.
وی خاطرنشان کرد: پویانمایی، ایمان به خدا و توجه به امام و شهدا از مهم‌ترین عامل در تقویت ارزش‌های دفاع مقدس و انقلاب است که نباید نادیده گرفته شود.
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: خاطرات دفاع مقدس نباید از اذهان محو شود و همه ما در این راستا مکلف به بیان خاطرات جنگ و دفاع مقدس برای فرزندان این مرز و بوم هستیم تا فرهنگ رشادت‌ها و ایثار در جامعه باقی بماند.
این مسئول با تاکید بر ولایت‌مداری در جامعه یادآور شد: خط ولایت فقیه، همان خط  ارزش‌های ناب محمدی است و حافظان بر همگان واجب است.
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به وجود زنان در دفاع مقدس و حضورشان در برهه‌های مختلف این دفاع مقدس تصریح کرد: زنان ایران اسلامی نیز همپای مردان در این دفاع مشارکت داشتند و در فتح خرمشهر نیز این دفاع به عینه مشاهده شد.
فضلی از یادواره شهدا به‌عنوان  یک تذکر در بصیرت‌افزایی نام برد که عاملی در تقویت ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس است.
وی ادامه داد: دفاع مقدس، قلوب ملت ما را با اهل بیت (ع) و معصومین گره زده است و این حب و علاقه به ائمه اطهار (ع) و خدامحوری موجب ماندگاری نظام ما از حوادث مختلف شد.
این مسئول همچنین با بیان اینکه امروز دشمنان نظام به دنبال ایجاد تفرقه و شکاف در مردم و ولایت فقیه هستند و بر هوشیاری ملت ایران تا مرز ناامیدی کامل دشمنان و استکبار تاکید کرد.
این مسئول در پایان اذعان داشت: تا مادامی که انقلاب ما بر مدار ولایت فقیه باشد، هیچ آسیبی به این مملکت نمی‌رسد و همه ما باید با تمام توان در راه اعتلای انقلاب و نظام و ولایت فقیه تلاش کنیم تا ایران اسلامی به‌عنوان قدرت برتر در عرصه بین‌المللی بروز و ظهور کند.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول