اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استان‌های کانون پرورش فکری بیان کرد:

قصه‌گویی روش افزایش معرفت رضوی در کودکان

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگی امور استان‌های کانون پرورش فکری گفت: تاثیرگذارترین روش برای افزایش معرفت رضوی در بین کودکان و نوجوانان، قصه‌گویی است.

قصه‌گویی روش افزایش معرفت رضوی در کودکان
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مرتضی حیدری در حاشیه سفر به مازندران در جمع خبرنگاران با تاثیر شایان بهره‌گیری از قصه‌گویی در ترویج معارف رضوی اظهار داشت: شناخت قرآن و عترت طاهرین به ویژه امام رضا (ع) مایه سرافرازی و رستگاری انسان خواهد بود.
وی تصریح کرد: یکی از وظایف مربیان و فعالان عرصه فرهنگی کودک و نوجوان تعمیق و تسهیل در توسعه معرفت و بهره‌گیری از قالب‌های فرهنگی است.
معاون هماهنگی امور استان‌های کانون پرورش فکری کشور عنوان کرد: قصه‌گویی به عنوان روشی تاثیرگذار برای انتقال معارف الهی در قرآن به‌کار گرفته شد.
حیدری با اعلام اینکه تاثیرگذارترین روش برای افزایش معرفت رضوی در بین کودکان و نوجوانان، قصه‌گویی است، افزود: بهره‌گیری از این ظرفیت یکی از برنامه‌هایی است که کانون پرورش فکری پیش روی خود دارد.
معاون امور استان‌های کانون پرورش فکری کشور درباره کیفی‌سازی جشنواره نیز گفت: قصه‌گویی در کانون فرایند بسیار گسترده‌ای دارد و آنچه که سبب افزایش کیفیت جشنواره قصه‌گویی رضوی می‌شود در ابتدا توسعه آموزش، تعیین اهداف و برنامه‌های دقیق است.
وی ادامه داد: از آنجایی که حوزه معرفت رضوی بسیار گسترده است، تبیین فرایند مناسبی برای این حوزه ضروری به نظر می‌رسد.
حیدری خاطرشان کرد: توسعه و تعمیق فعالیت‌های مذهبی جزء اهداف مدیریت بوده و در حال پیگیری است که در آینده نزدیک شاهد تحول مهم در این عرصه هستیم.
 
* تاثیرگذاری شخصیت امام رضا (ع ) در روابط انسانی
این مسئول در پاسخ به این سوال که نظر شما در مورد رویکرد بین‌المللی که این جشنواره در سال دوم خود به آن دست یافت، چیست، گفت: رویکرد ملی و فرا ملی به معنی فراهم شدن زمینه‌ها برای مشارکت همگانی برای تبیین، توصیف و گسترش یک موضوع مهم در رویکردی بین المللی است.
وی متذکر شد: شناخت و بهره‌گیری از شخصیت امام رضا (ع) برای ارائه الگویی جهانی در توسعه روابط انسانی بسیار تاثیرگذار است.
معاون امور استان‌های کانون پرورش فکری تصریح کرد: ساده گرفتن این موضوع آسیب‌های جبران‌ناپذیری را در پی داشته باشد.
این مسئول در پایان خواستار تبلیغات و اطلاع‌رسانی گسترده‌ در این حوزه شد و اذعان داشت: با اطلاع‌رسانی از ظرفیت و توان افراد علاقمند، نویسندگان و اندیشمندان و عاشقان اهل بیت در سراسر جهان استفاده کنیم.
انتهای پیام،/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول