اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ابراهیم میثاقی در گفت‌وگو با فارس:

مدیرعاملی علوی در باشگاه فوتبال صنعت غیرقانونی است

خبرگزاری فارس: ابراهیم میثاقی که بر اساس حکم مالک باشگاه صنعت ساری به عنوان مدیر عامل این باشگاه منصوب شد، انتخاب اخیر سید محمدتقی علوی به عنوان مدیرعامل باشگاه صنعت ساری را غیرقانونی اعلام کرد.

مدیرعاملی علوی در باشگاه فوتبال صنعت غیرقانونی است
ابراهیم میثاقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: بر اساس حکم فدراسیون فوتبال و باشگاه مهرگام پارس تهران، حسین فارسی مالک تیم صنعت ساری است و مالک تیم هم در نامه‌ای به اداره کل ورزش و جوانان مازندران مرا به عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب کرد.
وی گفت: باشگاه صنعت ساری صاحب دارد و صاحب آن کسی نیست جز حسین فارسی که این مسئله بر اساس قرارداد نامه‌ای است که بین باشگاه مهرگام پارس تهران و فارسی در 15 شهریور سال جاری امضا شده است.
میثاقی در ادامه افزود: وقتی باشگاه برای خود مالک دارد و مدیرعامل انتخاب می‌کند چه دلیلی دارد که مدیر کل ورزش و جوانان مازندران آنها را قبول نداشته باشد و کسی دیگر را به عنوان مدیرعامل منصوب کند.
این مسئول تصریح کرد: آیا مالک و مدیرعامل یک باشگاه حق ندارند با توجه به هزینه سنگین در لیگ بازیکنان و کادر فنی مورد علاقه خود را جذب کنند.
میثاقی متذکر شد: در لیگ آزادگان 28 تیم فعالیت دارند، یک سئوالی که برای همه به وجود این است که چرا دو نماینده مازندران نساجی قائمشهر و صنعت ساری بر مدیریت تیم در بحران به سر می‌برند، مقصر این بحران‌ها چه کسی است.
وی در پایان اذعان داشت: برای من مهمترین چیز موفقیت باشگاه صنعت ساری است و برای همین مسئله نیز بهترین بازیکنان و کادر فنی را به همراه خود به ساری آوردم که آوردن بازیکنان و کادر فنی با مخالفت بعضی‌ها صورت گرفت.
انتهای پیام،/ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول