اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اصناف فریدونکنار خبر داد:

راه‌اندازی سامانه اطلاع‌رسانی اصناف فریدونکنار

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی فریدونکنار از راه‌اندازی سامانه اطلاع‌رسانی اصناف در این شهرستان خبر داد.

راه‌اندازی سامانه اطلاع‌رسانی اصناف فریدونکنار
سید هادی میرانی در حاشیه برگزاری دومین یادواره شهدای اصناف استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: عملکرد مجمع امور صنفی و بسیج اصناف شهرستان فریدونکنار افزایش کمی و کیفی مطلوبی داشته است.
وی در تشریح بخشی از این برنامه‌ها از برگزاری نخستین یادواره شهدای اصناف در کشور، برگزاری شش یادواره شهدای اصناف شهرستان و کسب مقام نخست فوتسال شهرستان و استان در مسابقات بسیج ادارات و اصناف خبر داد.
رئیس مجمع امور صنفی شهرستان فریدونکنار کسب عنوان قاری برتر مسابقات اصناف در شهرستان آمل توسط ابراهیم عسگری، برگزاری مراسم‌های زیارت عاشورا، فاطمیه، شعبانیه، نماز جماعت در سطح بازار و برگزاری جلسات فرماندهان پایگاه‌های اتحادیه و ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر را از دیگر عملکرد این حوزه دانست.
وی با اشاره به ارسال پیام از سامانه پیام کوتاه مجمع به هیئت مدیره اتحادیه‌ها و روسای ادارات به منظور اطلاع‌رسانی گفت: مشارکت جدی در برنامه‌های شهرستان، عضو موثر در کمیته‌های ویژه مراسم شهرستان و برگزاری همایش بصیرت را نیز داشته‌ایم.
میرانی با بیان اینکه برگزاری پنج همایش پلیس، امنیت و اصناف از برنامه‌های عملکردی مهم ما بوده است، اضافه کرد: دیدار و حضور در بین ورزشکاران، بازرسی و نظارت در سطح اصناف شهرستان و مشارکت جدی در تنظیم بازار کالا و خدمات ایام نوروزی و فصول تعطیل سال در همین راستا انجام شده است.
رئیس مجمع امور صنفی شهرستان فریدونکنار از برگزاری دو دوره کلاس آموزشی از جلسه فقه اسلامی بازار خبر داد و اذعان داشت: برگزاری مجمع عمومی، نشست با مسئولان شهری، مشارکت با انجمن نظارت در انتخابات اتحادیه های صنفی و همکاری و مساعدت در راه‌اندازی نمایندگی بازرگانی از جمله عملکردهای محوری ما بوده است.
وی با اشاره به کمک به مردم زلزله زده رودبار و بم، سیل پاکستان و قحطی‌زدگان سومالی و همچنین مشارکت فعال در مانورها، برگزاری نمایشگاه بهاره، پائیزه، تخصصی و عرصه مستقیم کالا و خدمات و کسب رتبه برتر در سطح استان و برگزاری ایستگاه صلواتی را نیز به این لیست اضافه کرد.
انتهای پیام،/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول