اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی شکایت به فدراسیون فوتبال؛

برای دومین بار مسابقه صنعت ساری برگزار نشد

خبرگزاری فارس: در پی شکایت حسین فارسی و ابراهیم میثاقی به فدراسیون فوتبال، برای دومین بار بازی صنعت ساری برگزار نشد.

برای دومین بار مسابقه صنعت ساری برگزار نشد
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، در پی شکایت حسین فارسی و ابراهیم میثاقی به فدراسیون فوتبال که به نوعی خودشان را مالک و مدیرعامل تیم صنعت ساری می‌دانند، برای دومین بار بازی صنعت ساری در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان برگزار نشد.
شکایت فارسی و میثاقی در حالی به فدراسیون فوتبال کشیده شد که از سوی نصرالله پریچهره مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در حکمی سید محمد تقی علوی به عنوان مدیرعامل تیم صنعت ساری معرفی شده و مالک و مدیرعامل نیز به این انتخاب شاکی بودند.
با توجه به تنظیم شکایت از سوی فارسی و میثاقی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر اعتراض نحوه مدیرعامل علوی و قانونی ندانستن این انتخاب از سوی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، فدراسیون فوتبال دستور لغو بازی هفته دوم تیم صنعت ساری در برابر استیل آذین سمنان را صادر کرد.
با توجه به برگزار نشدن بازی صنعت ساری در لیگ دسته یک فوتبال کشور در برابر استیل آذین سمنان این اتفاق برای دومین بار در طی دو هفته پیاپی صورت می‌پذیرد و به نوعی با گذشت دو هفته و چندین ماه تمرین، بازیکنان و کادر فنی هنوز به درستی نمی‌دانند که مدیرعامل تیم چه کسی است.
بر اساس حکم از سوی فدراسیون فوتبال و باشگاه مهرگام پارس تهران، حسین فارسی مالک تیم است و او نیز در حکمی ابراهیم میثاقی را به عنوان مدیرعامل تیم برگزید ولی در طرف مقابل اداره کل ورزش و جوانان مازندران این انتخاب را قبول ندارد و سید محمد تقی علوی را به عنوان مدیرعامل باشگاه صنعت ساری انتخاب کرد.
به گزارش فارس، بازیکنان و کادر فنی تیم صنعت ساری برای برگزاری هفته دوم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان در برابر استیل آذین دیروز راهی سمنان شده بودند که به حکم فدراسیون فوتبال این دیدار برگزار نمی‌شود و باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا این دیدار در زمان دیگری برگزار می‌شود و یا اینکه همچون بازی با سایپا شمال این بازی نیز سه بر صفر به نفع حریف خواهد شد.
به گزارش فارس، بازی تیم صنعت ساری در هفته نخست که قرار بود در ورزشگاه شهدای ساری در برابر سایپا شمال برگزار شود به علت صادر نشدن مدارک و قرارداد بازیکنان و کادر فنی از سوی فدراسیون این بازی سه بر صفر به نفع سایپا شمال اعلام شد.
دوستداران و علاقمندان به ورزش در مازندران به ویژه شهروندان ساروی از بلا‌تکلیفی تنها نماینده شهرشان سردرگم بوده و از وضعیت کنونی مدیریت نگران هستند.
انتهای پیام،/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول