اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان:

راحت‌طلبی در مورد جنگ نرم خیانت است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان راحت‌طلبی و بی‌دغدغه‌گی در مورد جنگ نرم را خیانت عنوان کرد.

راحت‌طلبی در مورد جنگ نرم خیانت است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری در کارگاه آموزشی روابط عمومی و رابطین خبری ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان کردستان اظهارداشت: نباید برای مقابله با جنگ نرم از هیچ تلاشی دریغ شود در غیر این صورت کوتاهی در این زمینه خیانت به کسانی است که در راستای دفاع از ارزش‌های دینی و اسلامی این مرز و بوم از جان و مال خود گذشتند.
وی با اشاره به اینکه کسانی که غیرت انسانی دارند باید ادامه دهنده راه رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی و شهدای اسلام باشند، افزود: همه ما مسئولیم تا در راستای تقویت و ماندگاری دستاوردهای دفاع مقدس و سایر افتخاراتی که رزمندگان این مرز و بوم آفریدند تلاش کنیم.
وی خاطرنشان کرد: باید از این عزیزان الگو بگیریم و تمامی تلاش‌های آنها در راه آبادانی این آب و خاک سرمشق قرار دهیم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان ادامه داد: رسالت اولیای الهی سالم‌سازی فضا و دین‌مدار کردن جامعه با جدیت تمام بود و امروز باید همه ما که در ارگانی با عنوان تبلیغات اسلامی مشغول خدمتیم در همین راستا و فضا فعالیت کنیم.
حجت‌الاسلام صفی‌یاری یادآور شد: استفاده از امکانات و تمامی ظرفیت‌ها امری ضروری است تا بتوانیم به اهداف مورد نیاز دست پیدا کنیم.
وی استفاده از تمامی بسترها برای رسیدن به اهداف را ضروری خواند و ادامه داد: گرچه کمبودها و موانعی در این زمینه وجود دارد اما همه ما باید با تلاشی جهادی و با تمام توان گام برداریم.

* فضای مجاری فرصتی مناسب برای مقابله با جنگ نرم است
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به راه‌اندازی سایت جدید تبیان در استان کردستان ادامه داد: استفاده از فضای مجازی فرصت مناسبی برای مقابله با جنگ نرم است.
حجت‌الاسلام صفی یاری بیان کرد: خوشبختانه سایت تبیان یکی از سایت‌هایی است که با داشتن بخش‌های مختلف از جمله، خبررسانی، مقالات مختلف در حوزه اجتماعی، پزشکی، ورزشی، دینی، فرهنگی، علمی و غیره توانسته گام مهمی در برابر توطئه‌های نرم دشمنان بردارد.
وی اضافه کرد: این سایت که جدیدا نیز در استان کردستان راه‌اندازی شده در بخش‌های مختلف در اختیار مردم و استفاده علاقمندان است.
وی بومی‌سازی فضای اینترنتی را نیز یک گام ارزنده برای مقابله با جنگ نرم دانست و گفت: در این راستا نیز اقدامات گسترده‌ای صورت گرفته است.
 
* ضرورت راه‌اندازی مرکز اسناد در شهرهای کردستان
مسئول روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان نیز در این کارگاه آموزشی طی سخنانی به اهمیت راه‌اندازی مرکز اسناد در اداره کل تبلیغات اسلامی استان و ادارات تابعه اشاره کرد و بیان داشت: این مرکز در اداره کل راه‌اندازی شده و نیاز است شهرستان‌ها نیز در راستای راه‌اندازی آن برنامه‌ریزی کنند.
حمید همتی ادامه داد: راه‌اندازی این مرکز در ادارات تبلیغات اسلامی استان‌های کشور بیانگر جمع‌آوری عملکرد و فعالیت‌های ادارات است و از این رو از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
وی بیان داشت: این مرکز شامل تمامی محصولات فرهنگی، دینی و قرآنی است که توسط ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها تهیه و تولید می‌شود و می‌تواند حرکت ارزنده‌ای برای به تصویر کشیدن فعالیت‌های این ادارات باشد.
وی در پایان سخنان خود خواستار راه‌اندازی این مرکز در ادارات تابعه شد و بر تقویت این مرکز در اداره کل تبلیغات اسلامی استان با همکاری روابط عمومی ادارات تابعه تاکید کرد.

* صحت خبر از ارکان اصلی خبر است
مدرس کارگاه آموزشی خبر اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان نیز در این کارگاه با تعریفی از خبر، صحت و درستی خبر را از ارکان اصلی خبر عنوان کرد.
آرمان نصراللهی با اشاره به اینکه اطلاع رسانی امروزه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است به نحوه درست نویسی خبر و عناصر خبری پرداخت و یادآور شد: باید با استفاده از بهترین کلمات و نوشتن زیباترین جملات در راستای تنویر افکار عمومی تلاش کنیم.
وی با اشاره به اینکه نحوه ویرایش درست خبر و درست نویسی اخبار از رموز اصلی اطلاع‌رسانی درست و جذب مخاطبان است، ادامه داد: باید در این راستا با نهایت دقت و سرعت کافی عمل شود.
وی در پایان سخنان خود تلاش روابط عمومی ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان کردستان در راستای انعکاس اخبار در سایت خبری این سازمان را ستودنی عنوان کرد و بر پربارتر کردن مطالب خبری این سایت تاکید کرد.
در این کارگاه آموزشی مسئولان روابط عمومی و رابطین خبری ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان نیز به ارائه مشکلات خود پرداختند و خواستار حمایت اداره کل در راستای توجه به امکانات و نیروی انسانی ادارات تابعه شدند.
در پایان از روابط عمومی و رابطین خبری ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان با اهدای جوایزی تجلیل شد.
اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان به صورت روزانه اخبار برنامه‌ها و جلسات خود را در سایت‌های تبیان و سازمان تبلیغات اسلامی کشور  منعکس می‌کند.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول