اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک شاعر کشوری در گرگان خواستار شد:

برگزاری کارگاه‌های نقد ‌شعر برای پیشرفت شاعران

خبرگزاری فارس: یکی از شاعران کشوری در گرگان گفت: برای پیشرفت شعر باید کارگاه‌های نقد برگزار شود تا شاعران با تحلیل آثارشان به نقاط ضعف و قوت کارشان پی ببرند.

برگزاری کارگاه‌های نقد ‌شعر برای پیشرفت شاعران
آرش پورعلیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: آنچه که به ارتقا جایگاه شعر کمک می‌کند باید از دو وجه برخوردار باشد اینکه شعر را خوب بشنوند و دیگری اینکه خوب تحلیل کنند.
وی در خصوص نارسایی‌های عرصه شعر و شاعری اذعان داشت: کمبود امکانات، عدم فرهنگسرا و توزیع نامناسب کتاب‌های خوب و دسترسی نامناسب، برای شهرستان‌های دور از پایتخت از عواملی فنی هستند که باید بیشتر به آن توجه شود.
پورعلیزاده تصریح کرد: معتقدم اگر صدایی رسا باشد حتما به گوش شنونده خواهد رسید حتی اگر در دورترین مناطق کشور هم باشیم بالاخره این صدا به گوش اهل‌اش خواهد رسید.
وی میزبانی استان گلستان را در برگزاری شعر گنجینه ماندگار مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: با شناختی که از برگزارکنندگان این همایش دارم این اطمینان است که با داشتن نگاه حرفه‌ای به موضوع شعر و ادبیات میزبانی تاثیرگذار باشند و این میزبانی خوب و ایده‌آل خواهد بود.
شایان ذکر است: آرش پورعلیزاده یکی از شاعران برجسته کشوری از شهرستان رشت در این کارگاه به تحلیل و نقد اشعار شاعران پرداختند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول