اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون اول قوه قضائیه صورت می‌گیرد؛

برگزاری جشن زیر سایه خورشید در زنجان

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان از برگزاری جشن بزرگ زیر سایه خورشید همزمان با دهه‌ کرامت در زنجان خبر داد.

برگزاری جشن زیر سایه خورشید در زنجان
مجتبی شهامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: همزمان با ایام با برکت دهه کرامت میلاد کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) و حضرت علی ‌ابن‌ موسی ارضا (ع) برنامه‌های این ایام مبارک در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه جشن بزرگ زیر سایه خورشید در 10 مهر ماه سال جاری در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود، افزود: جشن باشکوه زیر سایه خورشید با حضور پنج خادم بارگاه رضوی در زنجان برگزار می‌شود.
مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان تصریح کرد: سخنران این جشن حجت‌الاسلام رئیسی، معاون اول قوه قضائیه است.
وی با اشاره به اینکه استاد کریم‌خانی و استاد کلامی‌زنجانی مداحان این جشن هستند، یادآور شد:  جشن زیر سایه خورشید ساعت 21 روز یکشنبه هفته آینده در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.
شهامی همچجنین از مراسم استقبال از خادمان امام رضا (ع) در میدان بسیج زنجان از ساعت 10.30 صبح یکشنبه نیز خبر داد و گفت: عطر افشانی مزار شهدا با حضور خادمان، حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه زنجان، حضور در بیمارستان و عیادت از بیماران از دیگر برنامه‌های حضور خادمان رضوی در زنجان است.
وی تصریح کرد: استقبال مردمی از خادمان حرم رضوی از مقابل مسجد جامع به طرف حسینیه اعظم زنجان، دیدار با خانواده‌های شهدا در حسینیه اعظم زنجان از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای حضور خادمان بارگاه رضوی است.
مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان دیدار با دانش‌آموزان و دانشجویان، حضور در بقعه قیدار نبی برای برگزاری جشن زیر سایه خورشید در شهرستان خدابنده، حضور در امامزاده سید ابراهیم (ع) و دیدار با خادمان مساجد و بقاع متبرکه زنجان از برنامه‌های خادمان در استان است.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول