اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

درخشش فیلمساز اردبیلی؛

فیلم هبوط به جشنواره قبرس راه یافت

خبرگزاری فارس: فیلم هبوط آخرین ساخته کریم عظیمی، کارگردان به نام اردبیلی برای حضور در جشنواره قبرس انتخاب شد.

فیلم هبوط به جشنواره قبرس راه یافت
این کارگردان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: فیلم کوتاه هبوط را دو ماه پیش تهیه و آماده کردیم که برای نخستین بار این فیلم در جشنواره بین‌المللی قبرس که از هشتم تا 18 مهر ماه در این کشور برگزار می‌شود به نمایش گذاشته خواهد شد.
کریم عظیمی خاطرنشان کرد: فیلم کوتاه هبوط که در آن کارگردان داستان انسان‌هایی را روایت می‌کند که در کویر در تکاپو هستند تا برای ماهی تنهای وجودشان تنگ‌های بزرگ‌تری پیدا کنند اما دریغ از آن که دریا را فراموش کرده‌اند.
وی عنوان کرد: این فیلم در جشنواره تهران نیز ماه گذشته به عنوان فیلم منتخب برگزیده شده بود و جشنواره قبرس اولین حضور جهانی را تجربه خواهد کرد.
وی با معرفی عوامل تولید این فیلم کوتاه گفت: بهزاد مولود فیلمبردار این فیلم، محسن جعفری تدوینگر این فیلم، احمد پورستان ‌بازیگر این فیلم و کریم عظیمی نیز به عنوان نویسنده و کارگردان آن بودند.
کارگردان فیلم پروانه‌ها در برف می‌میرند، بیان کرد: پیش از این فیلم کوتاه "خانه‌ام ابری است" با حضور در جشنواره رایت انگلستان مقام اول را کسب کرده بود.
عظیمی با بیان این که فعلا فیلمی در دست تهیه ندارم، گفت: تا‌کنون 13 فیلم کوتاه ساخته‌ام که این فیلم‌ها در 200 جشنواره کشوری و بین‌المللی به عنوان فیلم منتخب برگزیده شده‌اند.
وی در پایان بیان کرد: با نمایش این فیلم‌ها در جشنواره‌های مختلف تاکنون 50 عنوان جایزه جهانی، بین‌المللی و کشوری را برای استان اردبیل کسب کرده‌ام و همچنان تلاش می‌کنم برای این خطه افتخار‌آفرین باشم.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول