اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دهگلان:

بی‌توجهی به دفاع مقدس کشور را آسیب‌پذیر می‌کند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه دهگلان گفت: بی‌توجهی به دوران دفاع مقدس نه تنها کشور را از نظر سیاسی آسیب‌پذیر می‌کند بلکه به لحاظ فرهنگی و اجتماعی موجب شکاف بین نسل جوان و نسلی که این دوران را با نثار جان و مال خود آفریدند، می‌شود.

بی‌توجهی به دفاع مقدس کشور را آسیب‌پذیر می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حق‌رضا نادرپناه پیش از ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای بخش بلبان‌آباد، از دوران هشت سال دفاع مقدس به عنوان برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی نام برد و اظهار داشت: بیان واقعیت‌های و انتقال آموزه‌های جنگ تحمیلی به جوانان به عنوان وارثان انقلاب امری بسیار ضروری است.
به گفته وی، بسیاری از جوانان ما دوران دفاع مقدس را هنوز درک نکرده‌اند و شناخت کافی از این جنگ ندارند.
فرمانده سپاه دهگلان اضافه کرد: بی‌توجهی به دوران دفاع مقدس نه تنها کشور را از نظر سیاسی آسیب‌پذیر می‌کند بلکه به لحاظ فرهنگی و اجتماعی موجب شکاف بین نسل جوان و نسلی که این دوران را با نثار جان و مال خود آفریدند، می‌شود.
نادرپناه با تاکید بر اینکه تجربیات و وقایع مختلف این دوران باید به نحو شایسته و اثرگذاری به نسل جوان و نوجوان کشور منتقل شود، افزود: دوران افتخارآمیز هشت سال دفاع مقدس تاثیرگذارترین و مهم‌ترین حادثه فرهنگی ایران است.
وی بر لزوم حفظ و صیانت از ارزش‌ها و آثار دفاع مقدس افزود: هر گامی که توسط دانشگاه‌ها، مدارس و تمام اقشار جامعه در این راه برداشته شود، بدون شک موجب دوام و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود.
فرمانده سپاه دهگلان به اهداف دشمنان در تحمیل جنگ هشت ساله دفاع مقدس به ایران اشاره کرد و گفت: دشمن حداقل نتیجه این جنگ را جدا کردن برخی از استان‌های کشور همچون کردستان و خوزستان می‌دانست.
نادرپناه اضافه کرد: دولت بعث عراق در 31 شهریورماه 59 با عملیات برق‌آسا به طراحی اسرائیل و به کارگیری 200 فروند هواپیما حمله ناجوانمردانه‌ای را علیه ایران اسلامی آغاز کرد.
به گفته وی، با وجود پشتیبانی‌های بسیاری از سوی برخی از کشورها و پیش‌بینی تسخیر یک هفته‌ای ایران از سوی آنان، ملت ایران اسلامی شکست سختی به آنان داد.
فرمانده سپاه دهگلان در ادامه توطئه‌های دشمنان علیه ایران اسلامی را تمام ناشدنی خواند و یادآورشد: در حال حاضر دشمنان شکست خورده جنگ سخت دیروز با هجمه جدیدی و نرمی علیه ایران اسلامی به میدان آمده‌اند.
نادرپناه افزود: دشمن امروز همه تلاش و امکانات خود را برای از بین بردن هویت دینی، اسلامی و انقلابی ما به کار بسته و در این مسیر بیش از هر قشری جوانان ایران اسلامی را مورد هدف قرار داده است.
به گفته وی، بهترین راه مقابله با دشمنان آگاه سازی و افزایش بصیرت دینی، سیاسی و انقلابی جوانان و نوجوانان است.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول