اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت و معدن کرمان خبر داد:

صدور 38 هزار کارت اعتباری کارکنان دولت در کرمان

خبرگزاری فارس: معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: در راستای طرح خرید اعتباری کارکنان دولت تاکنون بیش از 38 هزار کارت اعتباری از سوی بانک‌ها در استان کرمان صادر شده است.

صدور 38 هزار کارت اعتباری کارکنان دولت در کرمان
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط‌ عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان، مصطفی زریسفی در جلسه کمیته طرح میزان با اشاره به اینکه این طرح در راستای مصوبه هیئت دولت از سال 89 در سطح کشور اجرایی شده است، اظهار داشت: در طرح خرید اعتباری کارکنان دولت برای هر متقاضی مبلغ 1.5 میلیون تومان کارت اعتباری صادر می‌شود.
وی افزود: این طرح شامل همه کارکنان و کارگران قراردادی می‌شود در صورتی که کارفرمایان تعهد بازپرداخت وام را انجام دهند.
زریسفی با بیان اینکه دستگاه‌های استان باید لیست کارکنان خود را با تأیید بالاترین مقام مسئول در آن دستگاه به ستاد مرکزی در وزارتخانه ارسال کنند، بیان داشت: با بستن تفاهمنامه‌ای سه جانبه بین ستاد مرکزی، دستگاه اجرایی و بانک عامل کارت اعتباری هر فرد صادر می‌شود.
معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با اشاره به اینکه 16 بانک در سطح کشور برای شرکت در این طرح اعلام آمادگی کرده‌اند، گفت: در استان کرمان فقط دو بانک کشاورزی و ملی 38 هزار کارت اعتباری صـادر کرده‌اند.
زریسفی از اعلام آمادگی 470 فروشگاه صنفی زنجیره‌ای و شرکت تعاونی برای شرکت در این طرح در سطح استان خبر داد و خاطرنشان کرد: دارندگان کارت اعتباری می‌توانند 13 گروه کالایی با بیش از یک‌هزار نوع کالا را خریداری کنند.
وی افزود: در این طرح فقط کالاهای داخلی، شناسنامه‌دار و دارای کد ملی که از کیفیت بالایی برخوردار باشند، عرضه می‌شود.
زریسفی با بیان اینکه بازپرداخت مبلغ کارت اعتباری به صورت 24 ماهه است، گفت: کارمزد این تسهیلات برای کارکنان دولت چهار درصد است.
وی با اشاره به اینکه برای پیشرفت بهتر این طرح جلسات هفتگی منظم تشکیل شده است، تصریح کرد: تغییرات لحظه‌ای در فرآیند طرح و عدم تنوع کالاها برخی از دلایل عدم استقبال و پیشرفت این طرح است‌.
معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان ابراز داشت: فروشگاه‌های شرکت کننده در این طرح با نصب برچسب طرح میزان مشخص شده‌اند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول