اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه خرم‌دره:

موفقیت هر جامعه در گرو امنیت و آسایش است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه خرم‌دره گفت: پیشرفت‌ها و موفقیت‌های هر کشور و هر جامعه‌ای در سایه امنیت و آسایش آن جامعه است.

موفقیت هر جامعه در گرو امنیت و آسایش است
به گزارش خبرگزار فارس از خرم‌دره، حجت‌الاسلام اسلام آقا مردانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پیشرفت‌ها و موفقیت‌های هر کشور و هر جامعه‌ای در سایه امنیت و آسایش آن جامعه است، اظهار داشت: اگر در اجتماعی امنیت نباشد هیچ‌گونه پیشرفت و موفقیتی نیز به وجود نمی‌آید.
وی افزود: به نظر بنده همه پیشرفت‌ها و موفقیت‌های امروز کشور ما چه در عرصه‌های علمی و چه نظامی و چه فرهنگی همه مرهون هشت سال دفاع مقدس است.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه خرم‌دره در ادامه با بیان اینکه برخی ارگان‌ها در انتقال‌رسانی اهداف و نتایج جنگ تا حدودی کوتاهی کرده‌اند، افزود: البته نمی‌توانیم بگوییم کوتاهی بلکه عدم توانایی برخی افراد و ارگان‌ها سبب این نتیجه شده است.
وی تصریح کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست» این یک تکلیف است برای ما و باید با تمام توان رشادت‌ها و ایثارگری‌ها را به نسل بعد انتقال دهیم.
آقامردانی با اشاره به نقش جوانان در هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: نقش جوانان در دفاع مقدس نقش محوری و اساسی بوده و مصداق بارز آن، جمله معرف امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه «‌رهبر ما آن طفل 13 ساله‌ای است که نارنجک به کمر بسته و زیر تانک می‌رود» است که امام راحل با این بیان
رهبری جنگ را متعلق به نوجوانان و جوانان رشید و شهادت‌طلب و خودساخته می‌داند.
وی اضافه کرد: در طول عمر با برکت انقلاب، مردم ما به ویژه جوانان کشور نشان داده‌اند که در لحظه‌های بحرانی و نیاز هیچ‌گاه نظام، انقلاب و رهبر خود را تنها نگذاشته‌اند و همیشه به ندای رهبر انقلاب و نظام لبیک گفته‌ و از انقلاب خود دفاع کرده‌اند.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه خرم‌دره با اشاره به حضور پرشور مردم در مناسبت‌های مختلف انقلابی و حماسه‌هایی همچون 9 دی بیان کرد: جوانان در این عرصه‌ها حضور پرشوری داشته‌اند به گونه‌ای که مقام معظم رهبری فرموده‌اند که اگر حادثه‌ای برای نظام پیش بیاید جوانان امروز پرشورتر و
قوی‌تر از نسل گذشته حضور پیدا می‌کنند.
وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان در راستای زدودن اعتقادهای پاک نوجوانان و جوانان کشور بیان کرد: باید نسل جوان کشور را نسبت به توطئه‌های دشمنان آگاه کرده و ایشان را در مسیر دفع این توطئه‌ها و نقشه‌های شوم یار و یاور باشیم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول