اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر مشهد:

تنها به برگزاری نمایشگاه نباید اکتفا کرد

خبرگزاری فارس:عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: اگر چه فعالیت‌های فرهنگی صورت گرفته تاکنون روند مثبتی را دنبال می‌کرده اما در تداوم این روند تنها به برگزاری یک یا دو نمایشگاه و نوشتن چند کتاب نباید اکتفا کرد.

تنها به برگزاری نمایشگاه نباید اکتفا کرد
غلامرضا بصیری‌پور در گفت‌گو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: باید با برنامه‌ریزی به سراغ سوژه‌های ناب دفاع مقدس به ویژه آزادگان و جانبازان برویم و قبل از آنکه خیلی دیر شود، پای صحبت آنان بنشینیم.
وی در ادامه بیان کرد: قلم به دست شدن و نوشتن فی‌نفسه کار باارزشی است و نگاشتن، آن هم در حوزه دفاع مقدس می‌تواند ارزشمندی این کار را چند برابر کند.
وی با تاکید بر ضرورت حمایت نهادها و ارگان‌های دخیل در امر نویسندگی و چاپ کتاب دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در صورتی که کتابی با ارزش‌های اسلامی همسو باشد و به ترویج شعائر دینی و فرهنگ دفاع مقدس بپردازد، بر همه واجب است تا آن نویسنده و کتاب را مورد حمایت قرار دهند.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد در خصوص مهم‌ترین اقدامات شورا در این خصوص گفت: عمده کار شورا بررسی طرح‌هایی است که به صحن علنی می‌آید، در این زمینه هم شهرداری باید وارد عمل شود و با ارائه طرح‌های خود کارهای فرهنگی را در عرصه دفاع مقدس مطرح کند و قطعا شورا نیز همکاری‌های لازم را خواهد داشت.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول