اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نیره اخوان در گفت‌وگو با فارس:

اتهام زنی به قوای دیگر برای تطهیر دولت از کوتاهی‌های خود در پرونده اختلاس است

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون قضایی مجلس تأکید کرد که اتهام زنی به قوای دیگر برای تطهیر قوه مجریه از کوتاهی‌های خود در قبال پرونده اختلاس 3 هزار میلیاردی است.

اتهام زنی به قوای دیگر برای تطهیر دولت از کوتاهی‌های خود در پرونده اختلاس است
نیره اخوان نماینده مردم اصفهان و عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به یادداشت علی اکبر جوان‌فکر گفت: باید هر کس که در هر موقعیتی قرار دارد به وظیفه خود در قبال مسئولیت‌ها عمل کند.

وی افزود: مجلس علاوه بر قانون گذاری وظیفه نظارت را نیز بر عهده دارد و بر اساس وظایف ذاتی بر دستگاه‌ها و حتی قوای دیگر هم نظارت می‌کند.

نماینده اصفهان در مجلس تصریح کرد: بهتر است که قوه مجریه به وظایف خود عمل کرده و افراد سلیم نفسی را در سمت‌ها گماشته و بر آنها نظارت کند چرا که توقع ما این نیست که در نظام اسلامی اختلاسی با این سطح واقع شود.

اخوان اضافه کرد: حتماً این اختلاس کار یک نفر نبوده و در یک شب هم واقع نشده است لذا مواضع جوان‌فکر فرافکنی و تقصیر را به گردن قوای مقننه و قضائیه انداختن است.

وی با بیان اینکه این‌گونه سخن گفتن و تقصیر را به گردن قوای دیگر انداختن خیلی وجه ندارد، تأکید کرد: اتهام زنی به قوای دیگر برای تطهیر قوه مجریه از کوتاهی‌های خود در قبال پرونده اختلاس 3 هزار میلیاردی است.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول