اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از ظهر امروز؛

بانوان ایثارگر در جنوب تهران تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: مراسم تجلیل از بانوان ایثارگر و خانواده بانوان شهید در هشت سال دفاع مقدس به همت اداره امور بانوان شهرداری منطقه 20 برگزار شد.

بانوان ایثارگر در جنوب تهران تجلیل شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، بعد از ظهر امروز مراسم تجلیل از بانوان ایثارگر و خانواده بانوان شهید در هشت سال دفاع مقدس به همت اداره امور بانوان شهرداری منطقه 20 در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای ولاء برگزار شد. 
در این برنامه که با عنوان «نیمه پنهان ماه» با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران و معتمدین محلات برگزار شد 12 نفر از بانوان ایثارگر و همسران شهدا تجلیل شدند.
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 20 در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران حماسه هشت سال دفاع مقدس را بزرگ‌ترین و مهم‌ترین ارزش برگرفته شده از انقلاب عنوان کرد و افزود: نقش بانوان در دوران جنگ یکی از  بهترین صحنه‌های دفاع مقدس است چون حضور آنها چه در خط مقدم و چه در پشت جبهه تاثیرات به سزایی در تحقق اهداف این مبارزات داشته است.
حبیب‌الله غفوری گفت: با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا و با اشاره به فرمایش امام راحل که فرمودند ما در جنگ انقلابمان را به جهان صادر کردیم و ابهت قدرت‌های شرق و غرب را شکستیم و دوستان و دشمنان خود را نیز شناختیم، گفت: دفاع مقدس برای ما برکات فراوانی به خصوص در سیاست خارجی داشت.
وی ادامه داد: ما هر وقت پیروزی در جنگ کسب می کردیم مسوولان می‌توانستند مذاکرات بین‌المللی را به نفع ما به پایان برسانند.
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 20 در پایان تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس 15 هزار کیلومتر مربع از کشورمان به تصرف دشمن درآمد ولی ما آنرا پس گرفتیم و این جنگ برکاتی داشت که هم اکنون هیچ کشوری جرات حمله به ما را ندارد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول