اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش کردستان خبر داد:

برگزاری جشنواره بهترین برنامه هفتگی مدارس در کردستان

خبرگزاری فارس: معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: سومین جشنواره بهترین برنامه هفتگی مدارس استان در سه مرحله آموزشگاهی، منطقه‌ای و استانی برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره بهترین برنامه هفتگی مدارس در کردستان
طالب محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: این جشنواره در راستای اهمیت و جایگاه برنامه‌ریزی اثربخش و کارآمد در بهبود، ارتقا و کیفیت‌بخشی به فرآیند یاددهی ـ یادگیری و تاثیر تدوین برنامه هفتگی مناسب با لحاظ کردن تمامی مولفه‌های موثر در شکل‌گیری آن، برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره افزود: این جشنواره با هدف تنظیم چارچوب کلی برنامه هفتگی در آستانه بازگشایی مدارس، بازشناسی مدارسی که با امکانات و نیروی انسانی موجود در ایفای وظایف و ارتقای کیفیت برنامه هفتگی موفق بوده‌اند، برگزار می‌شود.
وی دیگر اهداف برگزاری این جشنواره را تعمیق شناخت و آگاهی بیشتر مدیران در ارتباط با اصول کاربردی برنامه‌ریزی آموزشی، دستیابی به الگوی جامع و استاندارد برنامه هفتگی، بهره‌گیری از برنامه هفتگی مطلوب به منظور ارتقای شاخص‌های جریان دانش‌آموزی و بهره‌گیری از ظرفیت شورای دبیران، شورای دانش‌آموزی و انجمن اولیا و مربیان در تنظیم برنامه هفتگی عنوان کرد.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان یادآور شد: این جشنواره در سه مرحله آموزشگاهی (حداکثر تا پایان مهر) ،مرحله شهرستانی (حداکثر تا پایان آبان) و مرحله استانی نیز (حداکثر تا پایان دی‌ماه 90) در بین تمام مدارس دوره متوسطه راهنمایی، متوسطه نظری و فنی و حرفه‌ای و کاردانش برگزار می‌شود.
محمدی تصریح کرد: هر دوره تحصیلی به صورت جداگانه مورد داوری و ارزیابی قرار  می‌گیرد و به  10 درصد از راه یافتگان به مرحله استانی (از هر دوره تحصیلی) لوح تقدیر اهدا می‌شود.
وی اضافه کرد: همچنین به آموزشگاه‌های برتر شرکت کننده در این جشنواره نیز جوایز نقدی تعلق می‌گیرد.
وی بیان داشت: فرهنگیان متقاضی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دسترسی به سوابق و مراحل اجرایی جشنواره در سنوات گذشته، به منوی جشنواره‌ها  در سایت معاونت آموزش متوسطه استان به آدرس (http://www.kurd.medu.ir/kmotavaseteh) مراجعه کنند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول