اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان و بلوچستان:

رئیس جمهور به‌خوبی گفتمان عدالت را نشان داد

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان و بلوچستان گفت: رئیس جمهور ایران اسلامی به‌خوبی در سفر به نیویورک با سخنرانی شجاعانه در صحن سازمان ملل گفتمان عدالت را به جهانیان نشان داد.

رئیس جمهور به‌خوبی گفتمان عدالت را نشان داد
 به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، علی‌محمد آزاد اظهار داشت: طرح کردن سوالات رئیس جمهور ایران از صاحبان نفوذ سازمان ملل، مهر تاییدی بر سیاست‌های عدالتخواهی ایران اسلامی است.
وی بیداری اسلامی در سه دهه اخیر را برگرفته از تفکر و سیاست‌های راهبردی انقلاب اسلامی دانست و افزود: این قبیل اظهارات از سوی رئیس‌جمهور در دو دوره اخیر سازمان ملل، معرف جامعی از سیاست‌های عدالتخواهی انقلاب اسلامی در جهان بوده است.
آزاد سخنان ریاست جمهوری اسلامی ایران را در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، حساب شده و دقیق برشمرد و ادامه داد: این مهم برای تثبیت جایگاه ایران اسلامی بسیار حائز اهمیت است.
وی سخنان رئیس جمهور ایران در سازمان ملل رابرگرفته از اخلاق، دین و ادب در روابط بین الملل و توجه به کشورهای مظلوم جهان دانست و ابراز امیدواری کرد: تحلیل این صحبت‌ها در آینده نزدیک پیامدهای ارزنده‌ای برای جمهوری اسلامی خواهد داشت.
استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: سخنان صریح و دلسوزانه رئیس جمهوری در اعلام موضع قاطعانه جمهوری اسلامی ایران در برابر اعمال ضد بشری و تروریستی آمریکا و اسرائیل و دیگر کشورهای غربی و تشریح افکار سران کج‌اندیش دنیا است که بر مناسبات ناعادلانه در جهان و تسلط بر دنیا تلاش می‌کنند.
آزاد خاطرنشان کرد: از سویی گوشزد آنکه شمارش معکوس زوال و نابودی قدرت‌های سلطه‌گر در جهان آغاز شده است برای آحاد آزادیخواهان جهان، بویژه ملت رشید ایران غرور آفرین و ستودنی بود.
آزاد یادآور شد: ایفای نقش شجاعانه و عملی رئیس عالی دولت در احقاق حقوق کشورهای ستمدیده و تشریح و روشنگری وقایع هو‌لوکاست و حادثه تروریستی 11 سپتامبر، پرده را از چهره به‌ظاهر مدافع حقوق بشر امریکا و دیگر کشورهای متجاوز و مداخله‌گر در امور سایر کشورها کنار زد و مسببان استعمار و برده‌داری و مدعیان دروغین دموکراسی و آزادی را یک بار دیگر به جهانیان معرفی کرد.
استاندار سیستان و بلوچستان خروج نمایندگان تعدادی از کشورهای مدعی دموکراسی هنگام سخنان رئیس جمهوری اسلامی ایران را امری خلاف شعار آن‌ها ارزیابی کرد و افزود: این امر لطمه بزرگی به کشورهای مدعی دموکراسی و عاملی مهم در تقویت و سرعت بخشیدن به بیداری اسلامی است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول