اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دستگاه قضا:

بیداری اسلامی دشمنان را فراری میدهد

خبرگزاری فارس: رئیس قوه قضائیه گفت: عزت مومن و اسلام و تمسک به آنها موجب فراری دادن دشمنان است.

بیداری اسلامی دشمنان را فراری میدهد
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی ظهر امروز در دیدار خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، اصناف و اقشار مختلف مردم زنجان، ‌اظهار کرد: اگر امروز کشورهای اسلامی بیدار شده‌اند به خاطر وعده‌های الهی بود که به این وعده‌ها یقین داشته و پیروز شده‌اند.
وی با اشاره به برگزاری همایش بیداری اسلامی در تهران افزود: کشورهای حاضر در همایش، ایران و حرکت ایران الگو دانسته و به آن تاکید می‌ورزیدند.
رئیس قوه قضائیه تصریح کرد:‌ الگو بودن ایران و مجاهدت ما امروز در دنیا قدر و وزن خود را نشان داد به‌طوری که الگو قرار دادن آن از سوی کشورهای اسلامی آن را به عینه نشان می‌دهند.
وی با اشاره به اینکه پایبندی‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام امروز به ثمر نشسته است، گفت: به لطف و عنایت پروردگار متعال نظام روز به روز در مسیر صحیح قدم برداشته و دشمنان در مقابل افول می‌کنند.
آیت‌الله لاریجانی عزت مومن و اسلام را دو مقوله دستیابی به بیداری اسلامی دانست و افزود: عزت مومن و اسلام و تمسک به آنها موجب فراری دادن دشمنان است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود پایبندی خانواده‌های شهدا را بستری برای عنایت الهی و امت اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: شهادت توفیق عظیمی است که از سوی خداوند به انسان‌ها قرار داده شده است.
رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه خداوند خود شاهد و ناظر بر اعمال انسان و دنیا است ادامه داد: شهادت راه میانبری است که انسان را به تعالی و رشد معنوی می‌رساند.
وی تاکید کرد: همه انسانها به سوی نظام الهی و حرکت هستند ولی کفار که این مسیر را نفی می‌کنند در قیامت با آنها به گونه دیگری رفتار خواهد شد.
آیت‌الله لاریجانی تصریح کرد: این سنت الهی است که جامعه‌ای که این سنت را پیروی می‌کند می‌ماند و در دنیا حاکم می‌شود.
انتهای پیام/ر10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول