اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

سرپرست کمیته امداد:

مردم 10 میلیارد تومان به دانش‌آموزان نیازمند کمک میکنند

خبرگزاری فارس: سرپرست کمیته امداد با اشاره به اینکه جشن عاطفه‌ها امسال در سه روز متوالی در کشور برگزار خواهد شد گفت: پیش‌بینی می‌شود رقم کمکهای مردمی برای دانش‌آموزان نیازمند امسال به 10 میلیارد تومان افزایش یابد.

مردم 10 میلیارد تومان به دانش‌آموزان نیازمند کمک میکنند
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا»، حسین انواری در مراسم نواختن "زنگ عاطفه‌ها" که صبح امروز در مدرسه راهنمایی نمونه دولتی دخترانه راضیه حسینی شهرری برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه کمک‌های مردم در جشن عاطفه‌ها هر سال نسبت به سال گذشته افزایش می‌یابد؛ به طوری که در سال گذشته آمار کمک‌های جمع‌آوری شده 8 میلیارد تومان بود که پیش‌بینی می‌شود این رقم امسال به 10 میلیارد تومان افزایش یابد.

وی افزود: با برنامه‌ریزی صورت‌گرفته از سوی کمیته امداد، وزارت آموزش و پرورش و سازمان بسیج مستضعفین، مقرر شده است جشن عاطفه‌ها طی 3 روز متوالی در کشور برگزار شود.

انواری اضافه کرد: در نخستین روز از جشن عاطفه‌ها در تمامی مدارس، پایگاه‌هایی مستقر شده است و کمک‌های دانش‌آموزان را برای دانش‌آموزان نیازمند و تحت پوشش امداد جمع‌آوری می‌کند و در ادامه در هفتم و هشتم مهرماه، جمع‌آوری کمک‌ها به ترتیب در پایگاه‌های کمیته امداد در سراسر کشور و در مسیر راهپیمایی خانوادگی دانش‌آموزان همراه با والدین که طی مراسمی در سراسر کشور برگزار می‌شود، جمع‌آوری خواهد شد.

سرپرست کمیته امداد تأکید کرد:‌ کمک‌های جمع‌آوری شده در مدارس به سراسر کشور به دانش‌آموزان نیازمند همان مدرسه اهدا خواهد شد و این کار با همکاری مدیران و انجمن اولیا و مربیان انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: چنانچه مدیران مدارس صلاح بدانند این کمک‌ها به مناطق دیگر نیز ارسال و اهدا می‌شود ؛ در غیر این صورت کمک‌ها در همان مدرسه بین دانش‌آموزان همان منطقه و مدرسه تقسیم می‌شود.

سرپرست کمیته امداد بیان داشت: بخشی از کمک‌ها به صورت نقدی و بخشی به صورت غیرنقدی به دانش‌آموزان نیازمند و همچنین دانش‌آموز تحت پوشش امداد اهدا می‌شود.

انواری به گسترش فرهنگ انفاق و کمک کردن بین دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: طی سال‌های گذشته این فرهنگ در بین دانش‌آموزان سراسر کشور گسترش یافته است.

سرپرست کمیته امداد تأکید کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است کمک‌هایی که جمع‌آوری شده با حفظ عزت و کرامت خانواده‌ها و دانش‌آموزان بین آنها تقسیم و اهدا شود به طوری که افراد دیگر از وضعیت و مشکل آن دانش‌آموز و خانواده‌اش مطلع نشوند.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول