اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی

صبح امروز و در آغاز جلسه علنی مجلس؛

نایب رئیس مجلس روز آتش‌نشان را تبریک گفت

خبرگزاری فارس: نائب رئیس مجلس در آغاز جلسه علنی مجلس طی سخنانی روز آتش نشان را تبریک گفت.

نایب رئیس مجلس روز آتش‌نشان را تبریک گفت
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمدرضا باهنر نائب رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز چهارشنبه پیش از شروع دستور صحن علنی مجلس، طی سخنانی اظهار داشت: میلاد با سعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) را به پیشگاه بقیه‌الله اعظم امام زمان (عج)، رهبر عظیم الشان، مراجع عظام و حوزه‌های علمیه خصوصاً حوزه علمیه قم و مردم بزرگوار ایران تبریک می‌گویم.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان کلاهدوز، فلاحی، شکوری، نامجو و جهان آرا، افزود: به خانواده محترم این شهیدان، ارتش، سپاه و مردم بزرگوار ایران اسلامی شهادت این عزیزان را تبریک و تسلیت می‌گویم.

نائب رئیس مجلس در ادامه سخنانش گفت که امروز روز آتش نشان و تقدیر از این قشر خدوم است.

باهنر ادامه داد: یکی از دستگاه‌هایی که برای انجام وظیفه پرسنل حتی گاهی جان خود را به خطر می‌اندازند تا جانی را نجات دهند آتش نشانان و نجات دهندگان انسان‌ها هستند.

وی آتش‌نشنان را قشری گمنام، زحمت کش و خدوم دانست و تصریح کرد: باید از زحماتی که این قشر می‌کشند، قدرانی و تشکر کرد. بر این اساس ما هم خدمات این عزیزان را گرامی می‌داریم و امیدواریم که در کار خود موفق و منصور باشند.

باهنر همچنین گفت: مجلس، دولت و سایر دست اندرکاران باید از این عزیزان تقدیر معنوی کرده و مواظب باشند که این افراد در مشکلات مادی گرفتار نباشند.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول