اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسم معارفه استاندار جدید هرمزگان مطرح شد:

اجرای 432 مصوبه هئیت دولت در دستور کار استاندار هرمزگان

خبرگزاری فارس: استاندار جدید هرمزگان گفت: یکی از اصول اساسی مدیریتی من پرهیز از ورود به مسائل حاشیه‌ای، کم‌اهمیت و تلاش برای رعایت قوانین و مقررات است.

اجرای 432 مصوبه هئیت دولت در دستور کار استاندار هرمزگان
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی ساعتی پیش در آئین معارفه خود با بیان اینکه وجود مردم مومن و ولایتمدار از ویژگی‌های مهم و اساسی هرمزگان است، اظهار داشت: استان هرمزگان از قدمت تاریخی برخوردار است که این امر در کنار موقعیت‌های متعدد این خطه از کشور هرمزگان را در راس استان‌های مهم کشور قرار داده است.
وی در ادامه اظهار امیدواری کرد که با همکاری گروه‌ها و طیف‌های مختلف بتواند قدم‌های اساسی در راه توسعه این استان بردارد.
استاندار جدید هرمزگان به بیان برخی از اولویت‌ها و محورهای اصلی خود در سمت استانداری هرمزگان پرداخت و افزود: مهم‌ترین و محوری‌ترین وظیفه‌ای که برای خود قائل هستم اجرای سیاست‌های نظام و دولت است.
عزیزی یادآور شد: البته این بدان معنا نیست که قبل از بنده کارهایی در این مسیر صورت نگرفته است بلکه هدف تسریع‌بخشی به روند موجود است.
وی بیان داشت: اجرای سیاست‌های برنامه‌‌ای نظام به ویژه برنامه پنجم توسعه نیز از دیگر محورهای کاری بنده است که باید همه تلاش کنیم این برنامه‌ به نحو مطلوب اجرایی شود.
نماینده عالی دولت در هرمزگان ادامه داد: پیگیری و اجرای 432 مصوبه دولت و بیش از 72 توافقنامه نیز از دیگر اولویت‌های کاری خود در هرمزگان می‌دانم.
عزیزی اضافه کرد: اجرای طرح‌های مهم دولت در حوزه‌های مسکن، هدفمندسازی یارانه‌ها، تحقق تعهدات دولت در زمینه اشتغال و سیاست‌های وزارت کشور از دیگر اولویت‌های کاری بنده است.
وی همچنین یادآور شد: در قدم نخست باید مسائل حاشیه‌ای و کم اهمیت را کناری گذاشته و با تعامل خوب در بین دستگاه‌ها و مردم زمینه را برای پویایی هر چه بیشتر استان فراهم کرد.
استاندار جدید هرمزگان بیان داشت: برقراری ارتباط با جامعه، گروه‌ها و طیف‌های مختلف، رعایت قوانین و مقررات و نظم کاری باید برای همه از اصول اساسی در مدیریت کلان استان باشد.
عزیزی در پایان افزود: هرمزگانی‌ها مطمئن باشند که امروز یک نفر به جمعیت هرمزگان اضافه شد چرا که بنده خود را فرزند هرمزگان و خادم مردم این استان می‌دانم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول