اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر ملایر خبر داد:

برگزاری مانور بزرگ زلزله در ملایر

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ملایر از برگزاری مانور بزرگ زلزله در روستای پیرمیشان ملایر خبر داد.

برگزاری مانور بزرگ زلزله در ملایر
 به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، مرتضی میرزایی در شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان ملایر اظهار داشت: مانور بزرگ زلزله ستاد مدیریت بحران استان همدان 21 مهرماه امسال در روستای پیرمیشان ملایر برگزار می‌شود.
وی افزود: در این مانور جمعیت هلال احمر پنج شهرستان در بحث اسکان، حضوری فعال دارند و تمام دستگاه‌های عضو مدیریت بحران نیز در این مانور به صورت فعال درگیر هستند.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ملایر گفت: در این مانور قرار است انفجارها و آتش‌سوزی‌ها و تخریب‌هایی نمایش داده شود و افرادی به صورت نمادین زیر آوارها مانده و جمعیت هلال احمر به صورت فعال وارد صحنه شده و افراد مصدوم را از منطقه خطر به منطقه امن منتقل کنند.
وی با اشاره به اهمیت و ضرورت ویژه اجرای این مانور در شهرستان بیان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی باید طبق ضرورت و شرح وظایف خود وارد عمل شوند و یک عملیات کاملاً واقعی و به‌روز را به نمایش بگذارند.
میرزایی تأکید کرد: در تمام مراحل مانور، ارزیابان استانی در صحنه حضور دارند، ستاد مدیریت بحران تشکیل می‌شود و نقاط قوت و ضعف نیز اعلام می‌شود.
وی با بیان اینکه تاکنون مانوری به این بزرگی در ملایر برگزار نشده، افزود: با توجه به اینکه ملایر شهر دوم استان است و انرژی و ظرفیت‌های خاصی در شهرستان نهفته است با اجرای مطلوب مانور زلزله این پتانسیل‌ها باید بروز و ظهور یابد.
رئیس جمعیت هلال احمر ملایر تصریح کرد: در این مانور فضایی به وجود می‌آید تا دستگاه‌های عضو مدیریت بحران آمادگی لازم را داشته باشند که این آمادگی بخشی از مدیریت بحران است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول