اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور اردبیل:

همایش ملی ریاضی آبروداری شایسته بود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل گفت: برگزاری شایسته همایش ملی ریاضی در اردبیل آبروداری مناسب و مطلوبی بود تا جایگاه علمی و فرهنگی استان اردبیل بیشتر به نمایش گذاشته شود.

همایش ملی ریاضی آبروداری شایسته بود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ولی‌الله خوش‌طینت عصر امروز در مراسم تجلیل از برگزارکنندگان همایش ملی ریاضی در اردبیل اظهار داشت: این همایش در دو روز برگزاری خود تمام توجهات را به سوی خود جلب کرد و اردبیل در این روز کانون تحرک و پویایی علمی در حوزه ریاضی بود که با میزبانی شایسته توانستیم از جایگاه علمی و دیانتی این شهر صیانت کنیم.
وی تصریح کرد: برای حضور در این همایش ملی بیش از 213 مقاله از سراسر کشور به دبیرخانه ارسال شده بود که از این بین 123 مورد مقاله برای سخنرانی و ارایه انتخاب شد.
خوش‌طینت بیان کرد: 67 مورد از این مقالات از دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور به دبیرخانه ارسال شده بود و در کنار آن 18 مورد مقاله از دانشگاه آزاد، 32 مورد مقاله از دانشگاه‌های روزانه و شش مورد نیز به صورت متفرقه به این همایش ارسال شده بود.
این مقام مسئول همچنین از ورود و ارزیابی 33 مورد پوستر به دبیرخانه همایش ملی ریاضی خبر داد و خاطر نشان کرد: ما سعی کردیم این همایش را در سطح علمی مناسب برگزار کنیم که در این زمینه از اساتید برجسته کشور دعوت کرده بودیم.
وی با برشمردن اهداف همایش علمی ریاضی اضافه کرد: تبادل افکار علمی بین محققان و اندیشمندان ریاضی کشور، آشنایی با آخرین یافته‌های تحقیقاتی در حوزه ریاضی، ترغیب و تشویق اساتید برای انجام کارهای پژوهشی، شناسایی توانمندی‌های پژوهشگران جوان و کیفیت بخشیدن به فعالیت‌های پژوهشی دانشگاه‌ها از جمله اهداف برگزاری این همایش بود.
خوش‌طینت ادامه داد: در پایان این همایش به تمام ارایه‌کنندگان مقالات و پوستر گواهینامه اعطا شده و قرار است مقالات برگزیده در قالب یک کتاب به چاپ رسیده و منتشر شود.
به گزارش فارس، رئیس دانشگاه پیام نور اردبیل در ادامه سخنان خود از برگزاری همایش علوم تربیتی به صورت منطقه‌ای خبر داد و گفت: همایش علوم تربیتی 27 مهر ماه در اردبیل برگزار می‌شود.
خوش‌طینت افزود: علاوه بر این همایش منطقه‌ای شمال‌غرب کشاورزی نیز در روزهای 18 و 19 آبان ماه در مشگین‌شهر برگزار شده تا محققان و اندیشمندان این حوزه بتوانند آثار خود را ارایه کنند.
وی ورود خوب دانشگاه پیام نور را در برگزاری همایش‌های مختلف علمی، تحقیقاتی و پژوهشی یادآور شد و تصریح کرد: ما در این زمینه امسال برگزاری بیش از هشت همایش را پیش‌بینی کردیم که تاکنون سه مورد از این همایش‌ها برگزار شده و بقیه نیز تا پایان سال برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول