اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام جدی:

مقام معظم رهبری حساسیت ویژه‌ای به نقاط مختلف جهان دارند

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور دانشجویان خارج از کشور در گفت: مقام معظم رهبری حساسیت ویژه‌ای به مسائل جهان و به ویژه جهان اسلام دارند و در موضوع سومالی و کمک به مردم بحران زده این کشور پیش‌قدم بودند.

مقام معظم رهبری حساسیت ویژه‌ای به نقاط مختلف جهان دارند
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام صابر اکبری‌جدی دقایقی پیش در آئین بدرقه کشتی کمک‌رسانی به سومالی، اظهارداشت: هرگاه ستم، ظلم و یا مشکلی که در هر کجای دنیا مسلمانان را تهدید کند، وظیفه سایر مسلمانان است که در رفع آن تلاش کنند.
وی افزود: متأسفانه مشکلات سومالی شرایط بسیار سختی را برای مسلمان این کشور فراهم آورده است.
حجت‌الاسلام جدی تاکید کرد: مقام معظم رهبری با توجه به حساسیتی که به موضوعات مبتلابه نقاط گوناگون جهان به ویژه جهان اسلام دارند، خیلی سریع‌تر و زودتر از سایر مجموعه‌های جهانی قضیه سومالی را مطرح و در امر کمک‌رسانی به مردم محروم این کشور پیش‌قدم شدند.
وی تصریح کرد: حضور وزیر کشور و مسئولان کشوری در مراسم بدرقه کشتی حامل کمک‌های انسان دوستانه ملت مسلمان ایران نشان دهنده اهتمام نظام در کمک‌رسانی به سایر مسلمانان است.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور دانشجویان خارج از کشور در پایان گفت: شور و شوق مسلمانان سایر نقاط جهان برای کمک‌رسانی به مردم سومالی دیده می‌شود و  این مسئله تنها مختص به مسلمانان ایران نیست.
انتهای پیام/ ر 20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول