اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی:

باید با عوامل خانه سینمای ایران برخورد جدی شود

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی گفت: مسئولان متولی باید با مدیران و عوامل فتنه در خانه سینمای ایران برخورد جدی کنند.

باید با عوامل خانه سینمای ایران برخورد جدی شود
مهدی حبیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: طی دو سال اخیر جریانی به مجموعه سینمای ایران نفوذ جدی کرده است که به دنبال بهره‌برداری از فضای سینماگران است.
وی افزود: به نظر می‌رسد با غفلت‌هایی که چه از روی تعمد و چه سهوأ صورت می‌گیرد بعضی از هنرمندان و سینماگران این عرصه نیز همراهی می‌کنند.
رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی ادامه داد: دشمنی دشمنان این نظام به ویژه در چند سال اخیر که تکیه مردم به منویات رهبری، شعارهای انقلاب و ارزش‌های اسلامی بیشتر شد افزایش یافته است.
حبیبی یادآور شد: رسانه‌ای مانند سینما که از قدرت نفوذ بالایی در میان اقشار مختلف برخوردار است به عنوان یک نقطه هدف به بیگانگان برای تخریب فضای فرهنگی و به ویژه در جنگ نرم مورد استفاده قرار می‌گیرد که به نظر می‌رسد هم سال گذشته و هم امسال شاهد رفتارهایی به ویژه در جشن خانه سینما بودیم.
وی یادآور شد: این افراد چه در بیانات و چه در صحبت‌هایی که داشتند از افراد بیگانه دفاع می‌کردند که در این راستا مجموعه دستگاه‌های مسئول از جمله وزارت ارشاد باید با این افراد برخورد کند.
رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه این نوع فتنه نیز نوعی جنگ نرم است، تصریح کرد: برخورد با جنگ نرم راهکارهای سختی ندارد؛ در این راستا باید طی نشست‌ها و بررسی‌هایی نقاط آسیب‌پذیری این جریان فتنه‌گر در عرصه سینما را معرفی کرد.
وی خاطرنشان کرد: وقتی این افراد معرفی و ماهیت آنها شفاف شد به نظر می‌رسد هیچ اعتباری دیگر در میان مردم نخواهند داشت.
رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی ادامه داد: اینها در حال حاضر دارند از آبرو و اعتباری که طی سال‌های گذشته در تولید برخی از آثار خود به دست آورند جولان می‌دهند و باید با یک تدبیر بسیار دقیق ماهیت وابستگی آنها را به مرم نشان داد؛ غاطبه سینمای ما علاقه‌مند به نظام هستند و با نظام هیچگونه مشکلی ندارند.
وی با بیان اینکه جریان رسانه‌ای غرب برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی از هیچ چیز دریغ نمی‌کند، یادآور شد: غرب برای اینکه بتواند در میان صفوف پر اراده مردم نفوذ کند چنین حرکت‌های زشتی انجام می دهد.
رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی ادامه داد: طبق آثاری که از مدیر عامل خانه سینما مشاهده می‌شد توقع چنین کاری از این افراد بعید بود و به طور یقین انتظار می‌رود دستگاه‌های مسئول با این امر برخورد جدی کنند.
حبیبی ابراز امیدواری کرد: با تدابیری که امسال صورت می‌گیرد دیگر شاهد چنین ماجراهایی نباشیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول