اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی:

تأمین اجتماعی در اجرای برنامه پزشک خانواده کوتاهی نکرده است

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: از زمان شروع به کار تیم مدیریت جدید در سازمان تأمین اجتماعی، از هیچ‌گونه همکاری در اجرای طرح پزشک خانواده کوتاهی نشده و تأمین اجتماعی به طور کامل به تعهدات خود در این رابطه عمل کرده است.

تأمین اجتماعی در اجرای برنامه پزشک خانواده کوتاهی نکرده است
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی تأمین،رحمت الله حافظی درباره اجرای برنامه پزشک خانواده گفت: تأمین اجتماعی در اجرای این طرح به عنوان یکی از مهمترین برنامه‌ها برای برقراری عدالت در نظام سلامت،‌ نهایت همکاری را با سایر نهادهای مرتبط داشته و خواهد داشت.

وی از چاپ 241 هزار دفترچه درمانی پزشک خانواده خبر داد و گفت: وقتی مباحثی نظیر پزشک خانواده مطرح می‌شود، تأمین اجتماعی باید اولین مدافع آن باشد، چرا که نتیجه چنین طرحی در درازمدت باعث کاهش هزینه‌های درمانی در جامعه می‌شود.

حافظی افزود: طرح پزشک خانواده در سه استان سیستان و بلوچستان، خوزستان و چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود و سازمان تأمین اجتماعی هیچ‌گونه مشکلی بابت پرداخت اعتبار برای اجرای این طرح ندارد.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ‌گونه کوتاهی در پرداخت اعتبارات اجرای این طرح از سوی بیمه‌ها صورت نگرفته است، تصریح کرد: در گزارش‌هایی که به کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی ارائه کردیم، مشخص شد که بیمه‌ها در اجرای این طرح کوتاهی نداشته‌اند و تمام ظرفیت و امکانات خود را در اختیار این طرح قرار داده‌اند.

وی افزود: سازمان تأمین اجتماعی به طور کامل آمادگی خود را به منظور برطرف کردن نواقص اعلام می‌‌کند و معتقد است باید تفاهمنامه دو وزارتخانه متولی برنامه را ملاک عمل قرار داد و مطابق آن عمل کرد.
انتهای پیام/ش
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول