اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابرکوه:

معابر ابرکوه روشنایی ندارد

خبرگزاری فارس: فرماندار ابرکوه گفت: نبود روشنایی در معابر ابرکوه از مشکلات شهری مردم این شهرستان است که بارها آن را با مسئولان در میان گذاشته‌اند اما هنوز اقدامی برای آن صورت نگرفته است.

معابر ابرکوه روشنایی ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، اسماعیل برزگرزاده ظهر امروز در جلسه کمیسیون روشنایی شهرستان ابرکوه اظهار داشت: علاوه بر آنکه در بسیاری از معابر شهرستان روشنایی وجود ندارد، برخی از معابر نیز که از قبل دارای سیستم روشنایی بوده‌اند به صورت ناقص فعال هستند.
وی افزود: بلوار امام رضا(ع) تا فیض‌آباد به عنوان وردی استان یزد و روستاهای در مسیر آن به دلیل عدم روشنایی کافی تاکنون شاهد حوادث دلخراشی بوده‌اند.
برزگرزاده یادآور شد: از دیگر نقاطی که نیازمند جدی روشنایی است مسیر گنبد عالی است که به دلیل تفرجگاهی بودن و تردد بالای آن نیازمند توجه جدی است.
وی خاطرنشان کرد: از دیگر نقاط مهم شهرستان ابرکوه که نیازمند روشنایی است، جاده جدید مریم‌آباد به امامزاده عباسعلی است که با توجه به زیارتی بودن مسیر باید در اولویت‌های شرکت توزیع برق باشد.
برزگرزاده همچنین از عدم اجرای مصوبات سال 89 در زمینه روشنایی شهرستان ابرکوه انتقاد کرد.
فرماندار ابرکوه، تأمین برق جاده حسام آباد که محل تردد کشاورزان است و پارک احمد آباد را که تنها نیازمند 200 متر شبکه برق برای راه‌اندازی است را از دیگر درخواست‌ها در تأمین روشنایی ذکر کرد.
وی با بیان اینکه روشنایی معابر نسبت به قبل بهتر شده است، یادآور شد: برای ایجاد رضایت مردم نصب 600 دستگاه چراغ لاک‌پشتی دیگر لازم است.
شهردار ابرکوه نیز برخی از معابر مورد نیاز روشنایی را خیابان فردوسی، بلوار جمهوری اسلامی به مسجد کوثر و پیش‌بینی روشنایی ادامه بلوار معلم تا سنگ فتح‌آباد ذکر کرد.
رئیس شورای بخش مرکزی ابرکوه نیز اظهار داشت: مردم شش روستای در مسیر تقاطع 19 دی تا فیض‌آباد تاکنون به دلیل نبود روشنایی متحمل خسارات جانی بسیاری شده‌اند و این درحالی است که این مسیر با وجود وجود کارگاه‌های مزاحم شهری در دو کیلومتر از آن نمی‌توان جاده به حساب آورد و باید مورد توجه شرکت توزیع قرار گیرد.
نماینده شورای اسلامی شهرستان ابرکوه در استان یزد نیز اظهار داشت: امیدواریم که تنها بحث مالی در این جلسه مطرح نشود و مسئولان به تلاش برای رفع مشکلات نیز بپردازند.
محمدرضا ربانی افزود: در کمیسیون‌های قبلی نیز بحث مشکلات مالی مطرح بود اما با وجود آن کارهای بزرگی نیز در این زمینه انجام شده است که از جمله آنها می‌توان به تأمین روشنایی بلوار امام رضا و بلوار امام علی، خیابان سرو و کمربندی اشاره کرد.
شهردار مهردشت نیز یادآور شد: ورودی نصرت‌آباد و اردی از جمله نقاط حادثه‌خیز این شهر است که باید تأمین روشنائی این محل‌ها در اولویت قرار گیرد.
علی فلاح افزود: تنها با پنج دستگاه چراغ لاک‌پشتی می‌توان روشنایی ورودی این شهر را تأمین کرد.
معاون شرکت توزیع برق استان نیز اظهار داشت: در زمینه مالی مشکلات بسیاری داریم اما تاکنون تلاش ما در راستای انجام تعهدات بوده است.
شریفی‌نسب افزود: تأمین روشنایی بسیاری از مسیرها در حیطه اداره راه و ترابری است.
وی همچنین از تعامل با مسئولان شهری ابرکوه برای رفع مشکلات روشنایی شهرستان نیز خبر داد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول