اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اواخر مهرماه به همت حوزه هنری اصفهان؛

شب‌های طنز خندآهنگ برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: باتلاش خانه کاریکاتور حوزه هنری اصفهان از اواخر مهرماه و به همت خانه کاریکاتور حوزه هنری اصفهان شب‌های طنزی با عنوان خندآهنگ برگزار می‌شود.

شب‌های طنز خندآهنگ برگزار می‌شود
مدیر خانه کاریکاتور اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اعلام این خبر اظهار کرد: هدف از اجرای این برنامه که به صورت ماهانه برگزار می‌شود، گسترش طنز در جامعه، ارایه طنز با تعاریف صحیح، نشان دادن تفاوت‌های طنز و هجو و ایجاد نشاط و تفریح در جامعه است به گونه‌ای که منجر به تفکری سازنده شود.
پیام پورفلاح افزود: این برنامه قرار بود در اوایل ماه گذشته اجرا شود که به علت تاخیر در بازسازی سالن حوزه هنری به اواخر مهرماه موکول شد.
وی با اشاره به اینکه این دفتر تهیه مجموعه روزنامه‌ای "نیاز طنزی‌ها" را برای کمیته فرهنگ شهروندی بر عهده دارد، گفت: شب طنزی نیز با نام "شب طنز شهروندی" برای این کمیته طراحی کرده‌ایم که ساعت 20.30 دقیقه روز پنجشنبه هفتم مهرماه در تالار سوره هنری اصفهان واقع در خیابان آمادگاه برگزار می‌شود.
پورفلاح تاکید کرد: از جمله برنامه‌های این شب، طنز خوانی به صورت شعر و نثر، تئاتر و موسیقی طنز است و از بزرگان و پیشکسوتان عرصه طنز نیز در پایان برنامه تقدیر می‌شود.
مدیر خانه کاریکاتور اصفهان درباره دیگر فعالیت‌های این مرکز،‌ اظهار کرد: مجموعه نمایشگاهی خانه کاریکاتور توسط حوزه هنری اصفهان تولیدشده و آماده ارائه به مخاطبان است.
وی درباره اطلاعات این مجموعه گفت: این مجموعه مولتی مدیا که با طراحی زیبا در قالب برنامه فلش اجرا می‌شود، شامل سه نمایشگاه کارتون و کاریکاتور (243 اثر) و بروشورهای انتشار یافته به همراه فیلم و برپایی 2 نشست تخصصی در این مرکز است.
پورفلاح افزود: درسال 89 سه نمایشگاه با نام‌های چهارمین نمایشگاه سالانه خانه کاریکاتور اصفهان، نمایشگاه کاریکاتور و طرح‌های مطبوعاتی سال 89 و نمایشگاه کاریکاتور "ماه نگران زمین است" توسط خانه کاریکاتور اصفهان برگزار شد که تصاویر کاریکاتورهای این نمایشگاه‌ها در این مجموعه مولتی مدیا موجود است.
مدیرخانه کاریکاتور اصفهان، تصریح کرد: نشست‌ها نیز شامل نشستی ویژه با نام "کاریکاتورهای مطبوعاتی" با حضور جمال رحمتی کارشناس این حوزه و نشست تخصصی "نقد آثار نمایشگاه سالانه" با حضور مسعود ضیایی از فعالان کاریکاتور است.
انتهای پیام/ ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول