اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل کشت و صنعت مغان خبر داد:

تولید روزانه 3 تن ماست در کشت و صنعت مغان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل کشت و صنعت مغان از تولید روزانه سه تن ماست با راه‌اندازی خط تولید این محصول در کارخانه لبنیات کشت و صنعت مغان خبر داد.

تولید روزانه 3 تن ماست در کشت و صنعت مغان
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صمد مغانی صبح امروز در آیین افتتاح خط تولید ماست در کارخانه لبنیات کشت و صنعت مغان اظهار داشت: برای ایجاد خط تولید فرآورده لبنی ماست در این کارخانه بالغ بر 800 میلیون ریال سرمایه‌گذاری شده است.
وی روند فعالیت‌های کارخانه لبنیات را مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: طرح تولید ماست از شاخص‌ترین عملکرد کارخانه لبنیات شرکت مغان در شش ماهه اول سال جاری است.
مدیرعامل کشت و صنعت مغان ظرفیت تولید ماست در این کارخانه را روزانه سه تن اعلام کرد و افزود: با توسعه تدریجی خطوط فعلی، علاوه بر افزایش حجم تولید، ماست با کیفیت مطلوب و در انواع کم چرب، پرچرب و وپروبیوتیک در بسته‌بندی‌های مختلف استحصال و به بازار مصرف عرضه خواهد شد.
مغانی، با اشاره به تکمیل ظرفیت اسمی کارخانه لبنیات شرکت مغان، ابراز داشت: ظرفیت اسمی این کارخانه فرآوری 180 تن شیر خام در روز است و در حال حاضر چهار نوع محصول لبنی شامل شیر خشک، کره، دوغ و شیر پاستوریزه همگی با نام تجاری مغانه در این واحد صنعتی تولید و روانه بازار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: کارخانه لبنیات یکی از واحدهای صنعتی مهم شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان محسوب می‌شود که در سال 87 از سوی اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اردبیل به عنوان واحد کیفی نمونه همان سال در استان معرفی شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان با داشتن اراضی وسیع کشاورزی، 2 هزار و 600 هکتار باغ‌های میوه، مجتمع بزرگ دامپروری، کارخانه‌های قند، لبنیات، فرآوری میوه و چند واحد تولیدی دیگر یکی از شرکت‌های منحصر به فرد کشور به حساب می‌آید.
در آئین افتتاح خط تولید ماست در کارخانه لبنیات شرکت مغان، علاوه بر مدیران واحدهای مختلف این شرکت، امام جمعه و جمعی از مسئولان محلی پارس‌آباد حضور داشتند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول