اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون راهداری راه و ترابری جنوب سیستان‌وبلوچستان خبر داد:

اجرای عملیات بازسازی پل‌های بل‌پیر و بیش‌مونت

خبرگزاری فارس: معاون راهداری راه و ترابری جنوب سیستان و بلوچستان گفت: عملیات مرمت و بازسازی پل‌های بل‌پیر و بیش‌مونت در شهرستان نیکشهر انجام شد.

اجرای عملیات بازسازی پل‌های بل‌پیر و بیش‌مونت
ابراهیم جاوشیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: پل‌های بل‌پیر در محور نیکشهر ـ بنت و پل بیش‌مونت در محور نیکشهر چابهار که در سال‌های گذشته بر اثر سیلاب‌های فصلی تخریب شده بودند، مرمت و بازسازی شد.
وی افزود: تخریب پایه‌های میانی و همچنین سطح راه پل از عمده خسارات وارده به ابنیه‌های فنی جنوب استان بوده که میزان عملیات پل بل‌پیر 5/213 متر مکعب است که بازسازی آن به اتمام رسید‌.
معاون راهداری راه و ترابری جنوب سیستان و بلوچستان بیان کرد‌: بالغ بر 150 میلیون تومان برای مرمت و بازسازی این پل‌ها هزینه شده است‌.
جاوشیری تصریح کرد: در حوزه استحفاظی جنوب استان سیستان و بلوچستان، 4 هزار و 551 دستگاه پل بزرگ و کوچک با 7 هزار و 193 دهانه و 34 هزار و 652 متر طول وجود دارد که نگهداری از آنها با توجه به قدمت برخی از پل‌ها اعتبارات ویژه‌ای را می‌طلبد.
وی ادامه داد: عملیات پل سازی در جنوب سیستان و بلوچستان در حوزه راهسازی از رشد بسیار خوبی برخوردار بوده به طوری که هم اکنون عملیات احداث 10 پل در دست اقدام است.
معاون راهداری راه و ترابری جنوب سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: عملیات احداث پل‌های بیردف، سرکان، کهیر و دامن در جنوب سیستان و بلوچستان در سال 89-90 به اتمام رسیده است.
جاوشیری گفت: عملیات احداث پل‌های پیشین، فیروز آباد، اسفند، رابج، ریمدان، ملورانف زر آباد، کاروان و ... نیز در حال انجام است و به زودی به بهره‌برداری می‌رسند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول