اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اداره مالیاتی بهاباد افتتاح شد

خبرگزاری فارس: نمایندگی امور مالیاتی بهاباد در ساختمانی جدید به اداره ارتقا یافت.

اداره مالیاتی بهاباد افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بهاباد، نمایندگی امور مالیاتی بهاباد صبح امروز در ساختمانی جدید و با حضور مدیرکل امور مالیاتی استان، امام جمعه، سرپرست فرمانداری، رئیس اداره امور مالیاتی بافق و بهاباد و جمعی از مسئولان شهرستان تازه تاسیس بهاباد به اداره ارتقا یافت.
امام جمعه بهاباد در مراسم افتتاح این اداره اظهار داشت: مردم ولایت‌مدار و تقوا پیشه بهاباد همان طور که نسبت به مسائل دینی همچون خمس، زکات و سهم امام پایبند هستند، باید نسبت به پرداخت مالیات نیز اهتمام ورزند تا با هزینه مالیات مردم، شهری آباد و شایسته داشته باشیم.
حجت‌الاسلام ملاحسنی با بیان اینکه پرداخت مالیات به دولت در نهایت آبادی و آبادانی شهرستان و استان را به دنبال خواهد داشت، مردم را به حرکت در مسیر قانون دعوت کرد.
سرپرست فرمانداری بهاباد نیز در این مراسم ضمن قدردانی از راه‌اندازی اداره مالیاتی شهرستان بهاباد اظهار داشت: مردم ولایت‌مدار شهرستان بهاباد در همه زمینه‌ها همراه نظام و دولت بوده و خواهند بود و به طور قطع در امر پرداخت مالیات نیز همکاری خوبی خواهند داشت.
ابوالقاسم دهقان با اشاره به اینکه بهاباد شهرستانی تازه تاسیس است، اظهار امیدواری کرد: ادارات فاقد اداره نیز به زودی در این شهرستان دارای اداره شوند.
مدیرکل امور مالیاتی استان یزد نیز در این مراسم افتتاح اداره مالیاتی در شهرستان بهاباد را مهم ارزیابی کرد و افزود: مالیات‌های دریافتی از مردم شهرستان و مالیات بر ارزش افزوده، بین دهستان‌های شهرستان برای بهسازی و آبادانی روستاها توزیع خواهد شد.
در این مراسم از خدمات سیدحسن حکیمی، مسئول نمایندگی امور مالیاتی بهاباد تقدیر شد و عباس جعفری به عنوان رئیس اداره مالیاتی شهرستان بهاباد معرفی شد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول