اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای صعود به لیگ برتر؛

ترکیب اصلی تیم تنیس فرنان قم مشخص شد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تنیس استان قم از مشخص شدن ترکیب نهایی تیم فرنان قم در تلاش برای صعود به رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور خبر داد.

ترکیب اصلی تیم تنیس فرنان قم مشخص شد
سیدمقتدا خاتمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: مسابقات لیگ دسته اول تنیس باشگاه‌های کشور با حضور تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر برگزار می‌شود و تیم فرنان قم با نفرات آماده‌ای در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.
وی ادامه داد: بعد از صعود موفقیت‌آمیزی که تیم تنیس فرنان قم با کسب مقام قهرمانی رقابت‌های لیگ دسته دوم تنیس باشگاه‌های کشور به لیگ دسته اول تنیس داشتند، اکنون این تیم با روحیه‌ای بسیار خوب به دنبال کسب جواز صعود به لیگ برتر است.
دبیر هیئت تنیس استان قم اضافه کرد: مسابقات لیگ دسته اول تنیس باشگاه‌های کشور با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون تنیس از روز هشتم مهر ماه به مدت 10 روز به میزبانی هیئت تنیس استان کرمانشاه برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: برگزاری رقابت‌های لیگ دسته اول تنیس باشگاه‌های کشور با شرکت تیم‌های مدعی به مدت 10 روز در کرمانشاه به طول می‌انجامد و امیدواریم در پایان این رقابت‌ها که از حساسیت بالایی نیز برخوردار است، جواز صعود به لیگ برتر را به دست بیاوریم.
خاتمی با اشاره به ترکیب تیم تنیس فرنان قم در مسابقات لیگ دسته اول تنیس باشگاه‌های کشور، بیان کرد: در ترکیب این تیم امیر دانشور، محمد میرزایی، جواد نائینی، مهرداد میرعارفی، کاظم حسین زاده، احسان نوری‌زاده، فرزاد کوهستانی و علی سیدی حضور دارند.
وی همچنین به اعضای کادر فنی تیم تنیس فرنان قم در این رقابت‌ها اشاره و عنوان کرد: این تیم را به اتفاق حسین لطفی از مربیان بسیار خوب تنیس قم که زحمات زیادی برای موفقیت این تیم کشیده است، در لیگ دسته اول هدایت می‌کنیم.
دبیر هیئت تنیس استان قم اظهار کرد: تمام تیم‌هایی که در مسابقات لیگ دسته اول تنیس باشگاه‌های کشور حضور دارند برای کسب جواز صعود به لیگ برتر تلاش می‌کنند، بنابراین رقابت‌ها قطعا از سطح بسیار بالایی برخوردار است و کار سختی برای موفقیت در این رقابت‌ها داریم.
وی ابراز کرد: تمام نفرات تیم در هفته‌ها و ماه‌های اخیر تمرینات بسیار خوبی را در زمین‌های تنیس مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار کرده‌اند و در حال حاضر آمادگی مطلوبی در بین تنیسورهای تیم فرنان قم به چشم می‌خورد که امیدوارم به موفقیت در این پیکارها بیانجامد.
دبیر هیئت تنیس قم استان قم اضافه کرد: ظرفیت غنی و استعدادهای بسیار خوبی در رشته ورزشی تنیس داریم که ان‌شاءالله با کسب جواز صعود به لیگ برتر تنیس باشگاه‌های کشور می‌توانیم با تیمی قوی متشکل از نیروهای بومی در مصاف با حریفان خود نتایج خوبی کسب کنیم.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول