اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی

در گفت‌وگوی فارس با رئیس کانون عالی شورای اسلامی کار مطرح شد:

2 متولی برای ثبت‌نام کارت خرید کارگران؛ منتظر تحقق وعده‌ها هستیم

خبرگزاری فارس: رئیس کانون عالی شورای اسلامی کار با انتقاد از طولانی شدن زمان ثبت نام کارت خرید اعتباری کارگران اظهار داشت: متولی اصلی این کار معاونت امور اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه است.

2 متولی برای ثبت‌نام کارت خرید کارگران؛ منتظر تحقق وعده‌ها هستیم
اولیا علی‌بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس«توانا»، در خصوص آخرین وضعیت ثبت نام کارت اعتباری خرید کارگران گفت: متولیان ثبت نام، معاونت امور اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه و وزارت صنعت، معدن و تجارت هستند.
وی با انتقاد از به طول انجامیدن ثبت نام کارت خرید کارگران اظهار داشت: معتقدم قبل از اجرای هر کاری باید زمینه ها و زیر ساخت‌های لازم برای آن فراهم شود زیرا زمانی که طرحی مطرح می‌شود برای مخاطبان که کارگران هستند ایجاد حق می‌کند.
به گفته علی‌بیگی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرده بود که ثبت نام کارت اعتباری در هفته دولت انجام می‌شود و ما نیز بر اساس همین گفته زمان را اعلام کردیم.
وی ادامه داد: به نمایندگی از جامعه کارگری اعتراض خود را در این خصوص مطرح و پیگیری کرده‌ایم و کارگران در حال حاضر منتظر تحقق این وعده هستند.
رئیس کانون عالی شورای اسلامی کار خاطرنشان کرد: مسئولان طرح را در هفته کار و کارگر رونمایی کرده‌اند و زیبنده نیست به قولی که داده شده عمل نشود و در حال حاضر جامعه کارگری احساس می‌کند که به آنها توهین شده است.
به گزارش فارس یازدهم اردیبهشت ماه سال جاری مراسم رونمایی از کارت خرید اعتباری کارگران با حضور معاون اول ریاست جمهوری و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.
انتهای پیام/ح
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول