اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون جهانی و آسیایی کبدی:

تبریز توانایی میزبانی رقابت‌های قهرمانی جهان را دارد

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون جهانی و آسیایی کبدی گفت: تبریز توانایی میزبانی رقابت‌های قهرمانی جهان را دارد.

تبریز توانایی میزبانی رقابت‌های قهرمانی جهان را دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی تربیت‌بدنی آذربایجان‌شرقی، جی‌اس گهلوت اظهار داشت: ایران با برگزاری سه دوره قهرمانی جوانان آسیا، قهرمانی بزرگسالان آسیا و قهرمانی بانوان آسیا و میزبانی شایسته و برگزاری رقابت‌های سرکل کبدی قهرمانی آسیا در تبریز توان، قدرت و شایستگی تبریز و ایران را برای برگزاری رقابت‌هایی در سطح بالا همچون جهانی دارد.
وی، با تشکر از فدراسیون کبدی ایران و اداره ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی و ستاد برگزاری رقابت‌ها گفت: حضور دکتر عباسی وزیر ورزش و جوانان و عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی کبدی گام بسیار مهمی در توسعه کبدی در ایران و حتی آسیاست و دیپلماسی قدرتمند ایران در سطح منطقه عامل مهمی در توسعه رشته سرکل کبدی و کبدی است.
جی‌اس گهلوت افزود: برگزاری رقابت‌های سرکل کبدی قهرمانی آسیا در تبریز راه انجام همکاری‌های بیشتر بین ایران و هندوستان برای توسعه کبدی در جهان نشان داد و امید است ایران در المپیکی کردن رشته سرکل کبدی عامل مهم و تعیین کننده داشته باشد.
رئیس فدراسیون جهانی و آسیایی کبدی گفت: سرکل کبدی و کبدی در آسیا و منطقه را با کمک ایران و کشورهای صاحب سبک به حدی خواهیم رساند که جایگزین رشته کریکت در کشورهای هندوستان و پاکستان باشد.
سوک بیر سفیک بادال، سروزیر ایالت پنجاب هند به همراه هیئت همراه و ماهی پالانخست، وزیر ایالت کلمبو سریلانکا، جی‌اس کهلوت رئیس فدراسیون جهانی و آسیایی کبدی و محمد سرور دبیر کل کنفدراسیون کبدی آسیا میهمانان ویژه این دوره از رقابت‌ها هستند.
تیم ملی سرکل کبدی ایران اسلامی با شکست از پاکستان به مقام سومی مشترک با تیم نپال در رقابت‌های سرکل کبدی قهرمانی مردان اسیا دست یافت.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول