اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز جهانگردی؛

بازدید از موزه‌های زنجان و سلطانیه رایگان اعلام شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: پنجم مهر مصادف با روز جهانگردی بازدید از موزه‌های شهر زنجان و سلطانیه رایگان است.

بازدید از موزه‌های زنجان و سلطانیه رایگان اعلام شد
یحیی نقی زاده محجوب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: عموم مردم و دانش آموزان در روز جهانگردی می‌توانند از موزه‌های زنجان و سلطانیه به صورت رایگان بازدید کنند.
وی با اشاره به برگزاری تور یک روزه گردشگری به گنبد سلطانیه در هفته گردشگری خاطر نشان کرد: نواخته شدن زنگ جهانگردی و گردشگری در مدارس استان از برنامه‌های سازمان میراث فرهنگی استان زنجان است.
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان یادآور شد: بازدید از موزه‌های رختشویخانه، ذوالفقاری، نسخ خطی، سنگ نوشته‌ها در شهر زنجان و گنبد سلطانیه در شهر سلطانیه به مناسبت روز جهانگردی رایگان است.
وی با اشاره به اینکه به منظور توسعه گردشگری و ترویج فرهنگ گردشگری سخنرانی در میان دانش آموزان در مدارس استان از برنامه‌های ویژه سازمان میراث فرهنگی استان زنجان است.
نقی زاده محجوب تصریح کرد:‌ شعار امسال روز جهانگردی در سطح جهان "گردشگری پیوند فرهنگ‌ها" است.
وی با بیان اینکه ترویج و توسعه گردشگری و جهانگردی در استان زنجان و سایر مناطق کشور از اهداف سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی محسوب می‌شود، ادامه داد: در 12 مدرسه استان زنجان با حضور کارشناسان میراث فرهنگی سخنرانی برگزار می‌شود.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان اظهار داشت: نمایشگاه عکس جاذبه‌های گردشگری در هفته جهانگردی در استان زنجان نیز توسط میراث فرهنگی استان برگزار می‌شود.
 انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول