اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی خبر داد:

کشف 516 هزار نخ سیگارت در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: 516 هزار نخ سیگارت خارجی قاچاق در استان کشف و ضبط شد.

کشف 516 هزار نخ سیگارت در آذربایجان غربی
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه علی جدیدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با سوداگران اقتصادی در یکی از این عملیات‌ها ماموران حین کنترل خودروهای عبوری در مسیر مهاباد به ارومیه به یک خودروی سمند مشکوک و اقدام به بازرسی از آن کردند.
وی افزود: در بازرسی از خودروی مورد نظر 200 هزار نخ سیگارت خارجی کشف و ضبط و یک نفر در این زمینه دستگیر کردند.
به گفته این مسئول متهمان دستگیر شده در این عملیات‌ها با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقامات قضایی شدند.
 وی در ادامه از توقیف اتوبوس حامل مواد مخدر در شهرستان خوی خبر داد و گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با سوداگران مرگ عوامل پلیس مبارزه با مخدر خوی در حین کنترل خودروهای عبوری اقدام به بازرسی از یک اتوبوس که از استان تهران به استانبول در حال حرکت بود، کردند.
جدیدی همچنین با اشاره به دستگیری سارقان مسلح در بوکان افزود: به دنبال وقوع چند فقره سرقت به عنف از از کوره‌خانه‌های آجرپزی بوکان با حساسیت لازم به منظور رسیدگی در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.
این مقام آگاه بیان کرد: با شرایط فوق تمام کوره‌خانه‌های موجود در سطح حوزه استحفاظی به صورت نامحسوس زیر پوشش قرار گرفت و در نهایت دو نفر سارق مسلح در حالی که با ورود به داخل یک کوره‌خانه قصد اخاذی و ایجاد رعب و وحشت در آن را داشتند با اقدام سریع و غافلگیرانه متهم دستگیر و به منظور انجام تحقیقات لازم به مقر انتظامی هدایت شدند.
جدیدی خاطرنشان کرد: سارقان دستگیر شده تعداد سه قبضه سلاح جنگی کلاش به همراه یک موتور سیکلت کشف و ضبط کردند و تحقیقات از نامبردگان به منظور شناسایی سایر همدستان آنها همچنان ادامه دارد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول