اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

24 ساعت پس از انتخاب از سوی هیئت مدیره رخ داد؛

انصراف امامی از مدیر عاملی شاهین بوشهر

خبرگزاری فارس: عبدالصاحب امامی مدیر عامل منتخب هیئت مدیره شاهین بوشهر به دلیل بیماری و توصیه پزشکان مبنی بر عدم هیجان از پذیرش مدیرعاملی شاهین بوشهر انصراف داد.

انصراف امامی از مدیر عاملی شاهین بوشهر
رئیس هیئت موسس شاهین بوشهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر گفت: امامی به دلیل بیماری به توصیه پزشکان از پذیرش سمت مدیر عاملی شاهین استعفا داده است.
احمد گزی افزود: پس از انتخاب امامی ایشان از بنده درخواست کرده بود تا این سمت را بپذیرم اما بنده عنوان کردم به هیچ عنوان سمت مدیر عامل شاهین را قبول نمی‌کنم.
وی بیان داشت: امیدواریم این موضوع خللی در روند رو به رشد شاهین ایجاد نکرده و این تیم در هفته‌های آتی نتایج مورد نظر را کسب کند.
رئیس هیئت موسس شاهین بوشهر با انتقاد از کسانی که برای شاهین حاشیه سازی می‌کنند، تصریح کرد: متاسفانه برخی‌ها که خود را شاهینی هم می‌دانند با اقداماتی نسنجیده سعی در به هم ریختن جو مطلوب باشگاه شاهین دارند اما بدانند تا زمانی که بنده هستم اجازه هیچگونه دخالتی به آنان در باشگاه نمی‌دهم؛ این شخص اخیرا افرادی را اجیر کرده بود تا در ورزشگاه به بنده فحاشی کنند.
وی با قدردانی از توجه ویژه علی افراشته رئیس هیئت مدیره شاهین افزود: ایشان با نهایت احترام و بزرگی در انجام هرکاری برای باشگاه با ما مشورت می‌کنند و برای کوچکترین اقدام نیز نظر اعضای هیئت مدیره به‌ویژه قدیمی‌های شاهین را می‌گیرند.
در جلسه دیروز هیئت مدیره شاهین بوشهر، اعضای هیئت مدیره دکتر عبدالصاحب امامی رئیس سابق دانشگاه آزاد بوشهر که 22 سال بر کرسی ریاست این دانشگاه تکیه زده بود را به مدیر عاملی باشگاه شاهین انتخاب کرده بودند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول