اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از سپری کردن دوران مصدومیت؛

مسعود دانشور به ترکیب گیتی‌پسند بازگشت

خبرگزاری فارس: مسعود دانشور با پشت سر گذاشتن مصدومیت، به تمرینات تیم فوتسال گیتی پسند اضافه شد.

مسعود دانشور به ترکیب گیتی‌پسند بازگشت
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، دانشور که در رقابت‌های چندجانبه اوکراین از ناحیه کشاله ران دچار مصدومیت شده بود از شب گذشته به تمرینات تیم فوتسال گیتی‌پسند اضافه شد.
مسعود دانشور در تمرین شب گذشته تیم گیتیپسند در سالن شهید سجادی اصفهان حضور یافت و به زودی تیم گیتی پسند را در رقابت‌های لیگ برتر همراهی می‌کند.
آقای گل فصل گذشته مسابقات لیگ برتر فوتسال در این زمینه اظهار داشت: از روز گذشته در تمرینات تیم حضور یافتم و به زودی نیز پا به توپ خواهم شد تا به فرم ایده آل دست پیدا کنم.
مسعود دانشور بیان کرد: به بازی این هفته برابر دبیری تبریز نمی‌رسم، اما تمام سعی و تلاشم را به کار می‌بندم تا در دیدار برابر حفاری اهواز به آمادگی کامل دست پیدا کنم و در صورت صلاحدید کادر فنی در ترکیب تیم قرار بگیرم.
وی درباره حضور وحید شمسایی در ترکیب گیتی‌پسند و هم پستی وی با وحید نیز گفت: از این بابت نگرانی ندارم و می‌دانم در ورزش حرفه‌ای این بحث‌ها مهم نیست، فکر می‌کنم هیچ مشکل خاصی نیست و هر دو برای قهرمانی تیم از جان مایه می‌گذاریم.
به گزارش فارس، تیم فوتسال گیتی پسند با پنج برد متوالی در مسابقات لیگ برتر فوتسال، صدرنشینی این مسابقات را در اختیار دارد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول