اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین استان اصفهان:

تعامل جامعه اسلامی مهندسان اصفهانی با تشکل‌های روحانیت

خبرگزاری فارس: قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین استان اصفهان گفت: جامعه اسلامی مهندسین در استان اصفهان با تمام تشکل‌هایی که محوریت علماف دست همکاری می‌‌دهد.

تعامل جامعه اسلامی مهندسان اصفهانی با تشکل‌های روحانیت
رسول حامدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه در زمان باقی‌مانده تا انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی باید سخنان رهبر معظم انقلاب را به عنوان شاخص قرار داد و شاخص‌های انحراف برای سلامت انتخابات تعیین کننده باشد، اظهار داشت: جامعه اسلامی مهندسین بر محوریت آیت الله یزدی و آیت الله مهدوی کنی به عنوان دو شاخص اصلی جامعه، بر وحدت اصول گرایان تاکید دارد.
وی افزود: جامعه اسلامی مهندسین به دو موضوع اصولگرایی و قبول محوریت علما و نیز شفاف سازی مواضع گروه‌ها در مقابل با جریان فتنه و جریان انحرافی تاکید دارد.
قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین استان اصفهان در مورد نوع ارتباط این تشکل با سایر احزاب و تشکل‌ها گفت: ما به عنوان جامعه اسلامی مهندسین در استان اصفهان با تمام تشکل‌هایی که محوریت علما و شفافیت مواضع را قبول دارند، دست همکاری می‌فشاریم.
وی تصریح کرد: برای حضور حداکثری مردم در انتخابات از هر تشکل با سابقه‌ای که این دو نکته را رعایت کند، برای شرکت در انتخابات استقبال می‌کنیم.
حامدیان در مورد حضور نداشتن جبهه پایداری در جلسات کمیته 8+ 7، گفت: همانند تمام تشکل‌ها جبهه پایداری نیز باید محوریت‌های تعیین شده را رعایت کند همان گونه که در انتخابات پیشین گروه 6+5 وحدت اصولگرایان را تشکیل داده بودند این بار گروه 8+7 وحدت اصول گرایان هستند.
وی اذعان داشت: اگر جبهه پایداری هر چه سریع‌تر به کمیته 8+7 بپیوندد به‌نفع خود آنها است، البته اعضای جبهه پایداری می‌گویند که مواضع خودشان را نسبت به جریان انحرافی و جریان فتنه شفاف کرده‌اند و عنوان می‌کنند، ما از آنها جدا هستیم، اما باید در عمل میزان این مرزبندی مشخص شود.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول