اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه تبریز خبر داد:

تبریز میزبان مسابقات ورزشی دانشجویان کشورهای منطقه

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه تبریز گفت: مهر ماه سال‌جاری مسابقات ورزشی دانشجویان پنج کشور از کشورهای همسایه آذربایجان‌شرقی و کشورهای منطقه در تبریز برگزار می‌شود.

تبریز میزبان مسابقات ورزشی دانشجویان کشورهای منطقه
سیدمحمدتقی علوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار اعزامی فارس به ‌نمایشگاه اکسپو ایران در ترکیه ‌اظهار داشت: دانشجویان کشورهای آذربایجان، ترکیه، جمهوری خود مختار نخجوان و نیز تاجیکستان و گرجستان در این مسابقات شرکت خواهند کرد.
وی از ایجاد تعاملات علمی گسترده دانشگاه تبریز با دانشگاه‌های ترکیه خبر داد.
علوی با اشاره به حضور دانشگاه تبریز در نمایشگاه اکسپو ایران در ترکیه بیان کرد: تعامل علمی مهم‌ترین راه تعامل شمرده می‌شود و این نمایشگاه نیز فرصت مغتنمی است تا توانمندی‌های علمی خود را به نمایش بگذاریم.
علوی اظهار داشت: حضور پررنگ علمی در کشورهای همسایه یک ضرورت است و ولی با وجود هم مرز بودن استان با چند کشوراز ظرفیت‌های موجود استفاده نشده است.
رئیس دانشگاه تبریز خاطر نشان کرد: در حال حاضر تفاهم‌نامه‌های متعددی با دانشگاه‌های ترکیه امضا شده و اخیرا نیز معاون آموزش عالی ترکیه همراه با روسای 10 دانشگاه ترکیه میهمان دانشگاه تبریز بودند.
وی خاطر نشان کرد: 16 مهرماه نیز 30 نفر از دانشجویان دکترای دانشگاه تبریز در تور علمی دانشگاه‌های ترکیه حضور خواهند یافت.
علوی افزود: دانشگاه تبریز تلاش دارد تا با برنامه‌ریزی گسترده در امر جذب دانشجو موفق عمل کند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول