اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دفتر مبارزه با بیماری‌های دامی دامپزشکی کشور:

برای تامین واکسن هاری هیچ مشکلی نداریم

خبرگزاری فارس: سرپرست دفتر مبارزه با بیماری‌های دامی سازمان دامپزشکی کشور گفت: در زمینه تامین واکسن هاری هیچ مشکلی نداریم.

برای تامین واکسن هاری هیچ مشکلی نداریم
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، ناصر رسولی بیرامی صبح امروز در حاشیه بازدید از آزمایشگاه کشوری تخصصی کنترل کیفی مواد غذایی اداره‌کل دامپزشکی خراسان رضوی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر سالانه 300 هزار قلاده سگ در کشور علیه هاری واکسینه می‌شوند و با توجه به آمار حیوان گزیدگی در کشور تلاش بر این است تا اقدامات کنترلی بیشتری در این حوزه نیز به انجام برسد.
وی با بیان اینکه در مبارزه با تب برفکی اکتفا به واکسیناسیون نکردیم، اظهار داشت: مقابله با این بیماری محوریت آن بر واکسیناسیون دام استوار نیست بلکه تمام عوامل بهداشتی را با واکسیناسیون توأم باید در نظر گرفت.
سرپرست دفتر مبارزه با بیماری‌های دامی سازمان دامپزشکی کشور ادامه داد: کانون بیماری در مکان‌هایی که مسائل بهداشتی رعایت و قرنطینه‌ای نشده اتفاق افتاده، که بر اساس در دستورالعمل جامع تمام موارد پیش‌بینی شده است.
وی اظهار داشت: باید از تردد افراد و خودروها به دامداری‌ها و خودروهای حمل کود بدون رعایت بهداشت جلوگیری شود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول