اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط شرکت نفت منطقه لرستان؛

مانور واکنش اضطراری اطفاء حریق در لرستان برگزار شد

خبرگزاری فارس: مانور واکنش اضطراری اطفای حریق با هدف حفظ آمادگی و نیز سرعت عمل در هنگام بروز حوادث در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه لرستان برگزار شد.

مانور واکنش اضطراری اطفاء حریق در لرستان برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد و به نقل از روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه لرستان، در این مانور که بیش از 100 نفر از پرسنل این منطقه شرکت داشتند، آتش شعله‌ور شده با استفاده از نفت گاز و بنزین با سرعت عمل ماموران واحد ایمنی و آتش نشانی مهار شد.
رئیس واحد ایمنی و آتش نشانی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه لرستان ضمن موفقیت‌آمیز خواندن این مانور گفت: سرعت عمل ماموران شرکت کننده در این مانور در اطفاء حریق قابل توجه است.
امان‌الله مهرپور افزود: نتایج حاصل از برگزاری این مانور رضایت بخش بوده و از سرعت عمل بیشتری نسبت به مانورهای قبلی برخوردار بود.
وی با اشاره به واحدهای شرکت کننده در این مانور که واحد ایمنی و آتش نشانی منطقه لرستان را یاری کردند، افزود: بهداشت و درمان به همراه واحدهای ترابری، حراست و خدمات اجتماعی یاریگر واحد ایمنی منطقه لرستان در این مانور بودند.
مهرپور خاطرنشان کرد: در این مانور، علاوه بر شناسایی نقاط بهبود عوامل ایمنی، نقاط ضعف نیز شناسایی شد، که با برگزاری کارگاه‌های آموزشی و مانورهای بعدی نقاط ضعف برطرف می‌شود.
مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه لرستان در پایان مانور اطفای حریق ضمن تاکید بر حفظ آمادگی پرسنل ایمنی و آتش نشانی منطقه برای سرعت عمل بیشتر در هنگام بروز حوادث از شرکت کنندگان در این مانور قدردانی کرده و نکات ایمنی را به آنان یادآور شد.
شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه لرستان نقش مهمی در حفاظت از خطوط انتقال نفت و فرآورده‌های نفتی در این منطقه دارد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول