اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت دفتر تبلیغات اسلامی صورت گرفت؛

آموزش شیوه‌های فرهنگی تبلیغی به بانوان آفریقایی

خبرگزاری فارس: کارشناس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی از برگزاری کارگاه آموزشی برای بانوان چهار کشور آفریقایی نیجریه، الجزایر، کنیا و سنگال خبر داد.

آموزش شیوه‌های فرهنگی تبلیغی به بانوان آفریقایی
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل دفتر تبلیغات اسلامی، محمدرضا شاه‌نظر اظهار کرد: این کارگاه آموزشی ویژه با حضور 47 نفر از فعالان فرهنگی خانم از 4 کشور نیجریه، الجزایر، کنیا و سنگال در دهکده وسف برگزار شد.
وی افزود: در این کلاس‌ها استاد انصاری از خواهران مبلغه نخبه دفتر تبلیغات اسلامی به بررسی شیوه‌های مختلف تبلیغ دین در میان بانوان با توجه به فرهنگ‌های مختلف هر کشور پرداخت.
کارشناس مرکز فرهنگی هنری معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی ادامه داد: در این کارگاه‌ها همچنین پیرامون فضای تبلیغ دین و راهکارهای تاثیرگذاری تبلیغ دین بحث، بررسی و تبادل نظر شد.
وی بیان کرد: معرفی و تشریح مجموعه‌های دفتر تبلیغات از دیگر اقدامات انجام شده در این اردو بود که موجب شد تا این بانوان ضمن تشکر از فعالیت‌های دفتر تبلیغات اسلامی به دلیل اهتمام جدی به توسعه تبلیغ دینی برگزاری چنین کارگاه‌هایی را موجب ترویج فرهنگ غنی اسلامی در کشورهای آفریقایی بدانند.
شاه‌نظر در پایان با بیان اینکه دفتر تبلیغات اسلامی از تجربیات خوبی در حوزه تبلیغ برخوردار است، خاطرنشان کرد: برگزاری چنین اردوهایی در راستای گسترش اسلام ناب خردورز شیعی در کشورهای آفریقایی بسیار مهم و موثر خواهد بود.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول